Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är lätt att säga men inte så lätt att göra. Jag vet vad jag behöver göra, men det här är första gången typ någonsin, som jag känner att jag faktiskt trivs med en kille, att vi tänker lika och det är lätt att prata om allt. Det gör det hela mycket jobbigare. Annars har jag inga som helst problem att gå vidare efter en diss.
...fast ni tänker uppenbarligen inte lika i de viktiga delarna kommunikation, ärlighet, uppriktighet.
 
På vilket sätt tänker ni lika? Jag tänker att han låter som en person som är ganska egoistisk och inte har något mot att ljuga för att få det han vill, är det möjligt att han helt enkelt anpassar sin person?
Jag trodde att vi tänkte lika iaf, gällande förhållanden, synen på livet, vad vi gillade osv. Men han verkar ju ha varit väldigt uppmärksam på vad jag ville ha, för han passade perfekt in i den rollen...
 
Det är lätt att säga men inte så lätt att göra. Jag vet vad jag behöver göra, men det här är första gången typ någonsin, som jag känner att jag faktiskt trivs med en kille, att vi tänker lika och det är lätt att prata om allt. Det gör det hela mycket jobbigare. Annars har jag inga som helst problem att gå vidare efter en diss.
Det är mycket möjligt att ni tänker lika i mycket. Men det är väl ingen mening att spekulera i varför han inte vill ses ? Hade intresset varit starkt från hans sida hade han hört av sig...
 
Jag börjar tro att jag blivit ghostad av P... Vi skrev i fredags, skulle träffats i lördags, men inte ett ord, och inte svarat på mina sms sedan i fredags FM. Han har gjort så en gång innan, hans förklaring då var att han gett sig själv hjärnskakning, men då svarade han efter ett dygn iaf...
Men va fan. Sånt gör mig riktigt arg. Jag är väldigt tolerant med det mesta men min tid är extremt värdefull och jag hade blivit skogstokig om någon fick för sig att ghosta mig när vi bestämt tid och dag.

Tillägg: håll inte fast vid honom. Sannolikheten att han plötsligt skulle prioritera dig känns inte så stor
 
Men va fan. Sånt gör mig riktigt arg. Jag är väldigt tolerant med det mesta men min tid är extremt värdefull och jag hade blivit skogstokig om någon fick för sig att ghosta mig när vi bestämt tid och dag.

Tillägg: håll inte fast vid honom. Sannolikheten att han plötsligt skulle prioritera dig känns inte så stor
Jag hade blockat personen. Respektlöst. Så enkelt att skicka ett sms.
 
Ja, tyvärr är det inte första gången det händer mig, och att ghosta är nog tusan en av de elakaste saker en kan göra mot en människa, så mycket enklare att gå vidare om en kan få ett avslut istället.

Usch, det du berättar låter ju lite som när DB ghostade mig innan jul... Fruktansvärd elakt!

(Enda anledningen att vi fortfarande ses är ju att han ångrade som en hund, och jag har lyckats bli av med mina känslor, så numer funkar det som ett KK-förhållande med noll förväntningar från min sida)

Så ja, jag håller i princip med de som säger dumpa, men vet precis hur svårt det kan vara....!
 
Precis puttat ut P genom dörren. Han blir lite försenad till jobbet idag :o Blev en supermysig men ganska sömnlös natt. Det är svårt att sova med en ny person!
Dags att dra till jobbet även för mig. Gäsp......
 
Jag har också jätteproblem att sova med nya. Har ju problem med sovandet öht. Men nu har jag börjat vänja mig vid att ha A i min 240 cm säng ibland. I hans 90-säng däremot... Då flyttar jag till soffan oftast.
 
Jag har också jätteproblem att sova med nya. Har ju problem med sovandet öht. Men nu har jag börjat vänja mig vid att ha A i min 240 cm säng ibland. I hans 90-säng däremot... Då flyttar jag till soffan oftast.

Jag har 105 cm 😁
Vi är inte så stora och ligger stilla när vi sover, går att sova helt utan kroppskontakt om vi vill.
Oftast ligger vi ihoptrasslade med en hund över benen och en katt utsträckt över bägge kuddarna 😍
 
Jag har 105 cm 😁
Vi är inte så stora och ligger stilla när vi sover, går att sova helt utan kroppskontakt om vi vill.
Oftast ligger vi ihoptrasslade med en hund över benen och en katt utsträckt över bägge kuddarna 😍
Jag och exet sov i 80-säng utan större problem i början av förhållandet. Nu, med sömnstörning, så blir jag störd av minsta lilla. Jag har ju rätt ofta 1-2 barn runt mig när jag sover, därav apstor säng.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
200 862
Senast: pepp
·
Relationer Pratade lite med en vän idag och blev nyfiken på vad dejtingtråden tänker i frågan. Det finns ju inte precis något rätt eller fel, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 811
Senast: monster1
·
Avel Så, vad väntar ni på för små fölungar i år?! När är de beräknade? Själv har jag fått hem den äldre madamen Sabine (Voltaire - Ramiro...
11 12 13
Svar
247
· Visningar
38 348
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 154
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • SHL 23/24
  • Balkongtråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp