Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Folk sveper ju höger på landskapsbilder så varför inte?
Ett skrev = garanterat dålig smak. Jag kan liksom omöjligt tro att den som väljer att visa sitt skrev i gula kläder kan vara feminist, vältalig, intelligent och ödmjuk. Det finns inte. Jag tänker att han nog är väldigt nära gränsen för intellektuell funktionsnedsättning. Det känns som enda rimliga förklaringen.

Landskapsbild säger ingenting mer än att användaren vill vara anonym. Jag har matchat med flera som inte haft bild på sig själva, bland annat Köpenhamn. Jag visste knappt hur han såg ut innan vår första dejt. Men ditt minne imponerar!
 
Träffade programmeraren igår igen, var tre veckor sen sist eftersom jag varit sjuk.
Men jag trivs i hans sällskap och det känns okomplicerat :).

Upptäckte på fb i fredags att killen jag dejtade några månader i somras, flyttat ihop med en tjej!
Vi slutade ju träffas typ i början av september, för mig känns det inte alls så länge sedan. Men ja inte konstigt att jag blev stressad av honom om han kan tänka sig att gå så fort fram.
 
Fick meddelande på Instagram! :D
Screenshot_20200209-095618_Instagram.jpg
 
Jag har fortsatt träffa F. För jag är ju uppenbarligen dum i huvudet.

Han kom hit igår kväll, sov över. Pussade mig på pannan innan han gick.

Jag kan verkligen inte fortsätta ha en såhär dysfunktionell relation, skrev det åt honom, och han höll med. Men det gör ont :(
20200209_140955.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
200 861
Senast: pepp
·
Relationer Pratade lite med en vän idag och blev nyfiken på vad dejtingtråden tänker i frågan. Det finns ju inte precis något rätt eller fel, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 811
Senast: monster1
·
Avel Så, vad väntar ni på för små fölungar i år?! När är de beräknade? Själv har jag fått hem den äldre madamen Sabine (Voltaire - Ramiro...
11 12 13
Svar
247
· Visningar
38 346
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 154
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp