Dejtingtråden 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blir ju svårt annars 😁
Men jag hade ju inte frågat om träff rakt av, börjat skriva och känna av om det är läge.
Hur börjar man snacka med någon bara sådär out of the blue? Liksom för att känna av läget?

För mig känns det nästan spontant lättare att föreställa mig att jag frågar om att ses. Behöver ta tag i detta
 
haha, ja! Det kan ju faktiskt hända att den andra personen har raderat er konversation. Jag tror inte att jag har kvar konversationer på messenger som är 10 år gamla.
Jag HOPPAS på det.

Men har inga egentliga förhoppningar att det "ska bli nåt" vi matchade på Tinder för 1,5 år sedan, han vinkade på Messenger, jag skickade Gif tillbaka och sen dog det ut. Men ska försöka tänka att det kanske blir tredje gången gillt!

Just precis nu har jag lite mycket bara, ska kolla på ett suuuuuperfint hus i helgen och jag tänker att jag kanske är bättre i fas att inleda saker när/om jag vet hur det blir med det. Håll tummarna 😇
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 569
Senast: Imna
·
Relationer Hej alla kloka bukepersoner! Undrar lite hur ni upplever det här med att bli kär? Jag har alltid haft svårt att släppa in folk och rätt...
2
Svar
22
· Visningar
2 085
Senast: Triangul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp