Dejtingtråden 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej men snälla GÖR ni sånt? Ser er (hemliga) tonårscrush i kassan på Ica och skriver och frågar om träff på Messenger bara rakt av? 😱

Tänker att hur ska man annars få kontakt med personen, om man nu inte umgås, har gemensamma vänner man umgås med, inte pratar osv. rimligtvis måste man göra något kontaktförsök och då är det lika bra att vara ärlig. Är dom inte intresserade får man ju reda på det direkt. :) Men jag är väldigt rak och öppen, orkar inte med något krimskrams eller olika typer av spel.
 
Så har man kommit hem från ett mycket stelt möte, hon hade mycket lite av vikt att säga och jag hade inget annat för mig att lyssna artigt. Hon vill ha hjälp med en sak som röde 3D utskrifter, jag gav henne numret till ett företag. Så det var allt, jag drack grönt te.
 
Tänker att hur ska man annars få kontakt med personen, om man nu inte umgås, har gemensamma vänner man umgås med, inte pratar osv. rimligtvis måste man göra något kontaktförsök och då är det lika bra att vara ärlig. Är dom inte intresserade får man ju reda på det direkt. :) Men jag är väldigt rak och öppen, orkar inte med något krimskrams eller olika typer av spel.
Nej du har helt rätt, jag kommer nog ta en stund på mig att hitta rätt läge bara. Nån dag kör jag 🥳
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 570
Senast: Imna
·
Relationer Hej alla kloka bukepersoner! Undrar lite hur ni upplever det här med att bli kär? Jag har alltid haft svårt att släppa in folk och rätt...
2
Svar
22
· Visningar
2 085
Senast: Triangul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp