Tjejen som är perfekt på papperet men bor lite väl långt bort kommer hit nästa helg för att träffa mig. Jag är orimligt peppad! Vi kommer ha en massa att prata om.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad fint att höra!Uppdatering från mig, även om det inte är nån dejting: "vad han nu är för något" som visade sig enbart vilja vara vän har dykt upp igen. Jag funderade länge på om det skulle kännas smärtsamt att träffas (wtf, min telefon ville autocorrecta "träffas" till "teddykaniner"?! )
Iallafall så har vi umgåtts och det har känts roligt och lättsamt, inte smärtsamt Vi har inbokat att ses framöver också, det ska bli kul!
Ikväll ska vi ses! känns kul, men jag hat varit vaken sen 03.30 så kommer väl vara helt död
Och apropå åldersskillnader, F är 8 år yngre, och jag tycker inte det gör nånting, ingenting som märks när vi ses.
Det var trevligt, han hade köpt sushi och skjutsade mig dit och hem, hade fan aldrig orkat cykla
Han frågade på vägen hem hur det var, att jag verkade nere haha, jag är bara helt sopslut i kropp och knopp och nu ska jag äntligen få gå och soooooova!
Omg din kämpe! Ska du upp o jobba vanlig tid i morgon?!
Tar sovmorgon till 04.45
Jag saknar fortfarande A... vi hade verkligen nåt speciellt och klickade så bra. Men men!
Det är nog inte meningen att jag ska träffa någon som vill vara min livskamrat.Jaha. Är dissad.
Tacka nej om du inte vill. Är han intresserad och du inte blir det konstigt gå på middagar och vinaftnar, om du inte rakt ut säger att du bara är intresserad av en vän/granne-relation. Kan vara jättesvårt/jobbigt. För övrigt låter han creepy men det kanske inte var så det kom ut men i skrift här taget ur sitt sammanhang lät han inte som en drömman direkt.Blev precis bjuden på middag av en granne. Jobbigt, för jag tror han intresserad, kommenterar ofta mina kläder och att jag är "välbevarad "( trist kommentar) . Tycker han är supertrevlig men vill verkligen inte ha fnul på granntråden. Funderar på ett snyggt sätt att tacka nej... så kan vi även fortsättningsvis ses på spontana vinaftnar hos varandra.
Fegt?
Jo lite creepy med alls dessa kommentarer ..Tacka nej om du inte vill. Är han intresserad och du inte blir det konstigt gå på middagar och vinaftnar, om du inte rakt ut säger att du bara är intresserad av en vän/granne-relation. Kan vara jättesvårt/jobbigt. För övrigt låter han creepy men det kanske inte var så det kom ut men i skrift här taget ur sitt sammanhang lät han inte som en drömman direkt.
Är ni flera som umgås blir det ju en annan sak, tolkade ditt inlägg som att det var bara du och han som käkade middag och hade vinkväll. Det skrev du dock inte så jag som antogJo lite creepy med alls dessa kommentarer ..
Jag tackar nej och hoppas han, jag och övriga grannar fortsätter med balkong och altanhäng.