Dejtingtråden 34

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min skiftkollega skulle i alla fall på dejt idag, det kan väl få vara med här 😁

Skämt o sido, jag får verkligen hopp om att det finns fler bra och rimliga män där ute av honom. Han är bara så öppen och rak och otroligt engagerad att prata med hela tiden. När han pratade om sin (relativt nya) dejt var det liksom bara så sunda och rimliga saker som kom upp i hela samtalet och det är så enkelt att prata om relationer, både bra och dåliga, med honom.

Jag har rätt lätt för att prata och fråga och lyssna men känner ofta att det inte blir ett samtal liksom? Det är en sådan stress för mig så det är verkligen riktigt najs att dela kontor med honom alla arbetspass.

Gillade spontant hans dejt direkt när jag hörde att det var hon som skrev först på appen också (min första fråga haha) 😁 Heja alla som tar initiativ! 👏
 
Uppdatering från mig, även om det inte är nån dejting: "vad han nu är för något" som visade sig enbart vilja vara vän har dykt upp igen. Jag funderade länge på om det skulle kännas smärtsamt att träffas (wtf, min telefon ville autocorrecta "träffas" till "teddykaniner"?! :eek:)
Iallafall så har vi umgåtts och det har känts roligt och lättsamt, inte smärtsamt 🙂 Vi har inbokat att ses framöver också, det ska bli kul!
 
Uppdatering från mig, även om det inte är nån dejting: "vad han nu är för något" som visade sig enbart vilja vara vän har dykt upp igen. Jag funderade länge på om det skulle kännas smärtsamt att träffas (wtf, min telefon ville autocorrecta "träffas" till "teddykaniner"?! :eek:)
Iallafall så har vi umgåtts och det har känts roligt och lättsamt, inte smärtsamt 🙂 Vi har inbokat att ses framöver också, det ska bli kul!
Vad fint att höra!
 
Ikväll ska vi ses! ☺️ känns kul, men jag hat varit vaken sen 03.30 så kommer väl vara helt död 😂

Och apropå åldersskillnader, F är 8 år yngre, och jag tycker inte det gör nånting, ingenting som märks när vi ses.

Det var trevligt, han hade köpt sushi och skjutsade mig dit och hem, hade fan aldrig orkat cykla 😅

Han frågade på vägen hem hur det var, att jag verkade nere O_o haha, jag är bara helt sopslut i kropp och knopp och nu ska jag äntligen få gå och soooooova!
 
Det var trevligt, han hade köpt sushi och skjutsade mig dit och hem, hade fan aldrig orkat cykla 😅

Han frågade på vägen hem hur det var, att jag verkade nere O_o haha, jag är bara helt sopslut i kropp och knopp och nu ska jag äntligen få gå och soooooova!

Omg din kämpe! 😱 Ska du upp o jobba vanlig tid i morgon?!
 
Lite uppdatering från mig som fortfarande är så himla förälskad. För nu är jag liksom rädd för att det tar slut?! Varför blir jag sån? Jag har ratat denna killen i 2,5 år och nu är det jag som känner mig klängig på honom. :eek: Och jag är banne mig ingen klängig människa.

Har varit iväg i 1,5 vecka för brorsans man dog i en hjärtattack och behövde massor med stöd och hjälp. Blev hämtad på flygplatsen av N och trots att det var efter midnatt och han skulle upp jättetidigt så hade vi sjukt bra sex och mös jättelänge innan vi somnade. Det var meningen att jag skulle gå upp med honom och åka hem, men han lät mig sova kvar så jag vaknade upp till ett tomt hus och världens gulligaste meddelande. Han är ju bara sååå fin. Men usch, jag är livrädd för att förlora detta nu...
 
Snackar ju med en till, men där känns det inte helt rätt. T.ex. känns det ju lite så där att han öppet talar om att han snokat info om mig på nätet. Och vi matchar inte riktigt heller.
 
Blev precis bjuden på middag av en granne. Jobbigt, för jag tror han intresserad, kommenterar ofta mina kläder och att jag är "välbevarad "( trist kommentar) . Tycker han är supertrevlig men vill verkligen inte ha fnul på granntråden. Funderar på ett snyggt sätt att tacka nej... så kan vi även fortsättningsvis ses på spontana vinaftnar hos varandra.

Fegt?
 
Blev precis bjuden på middag av en granne. Jobbigt, för jag tror han intresserad, kommenterar ofta mina kläder och att jag är "välbevarad "( trist kommentar) . Tycker han är supertrevlig men vill verkligen inte ha fnul på granntråden. Funderar på ett snyggt sätt att tacka nej... så kan vi även fortsättningsvis ses på spontana vinaftnar hos varandra.

Fegt?
Tacka nej om du inte vill. Är han intresserad och du inte blir det konstigt gå på middagar och vinaftnar, om du inte rakt ut säger att du bara är intresserad av en vän/granne-relation. Kan vara jättesvårt/jobbigt. För övrigt låter han creepy men det kanske inte var så det kom ut men i skrift här taget ur sitt sammanhang lät han inte som en drömman direkt.
 
Tacka nej om du inte vill. Är han intresserad och du inte blir det konstigt gå på middagar och vinaftnar, om du inte rakt ut säger att du bara är intresserad av en vän/granne-relation. Kan vara jättesvårt/jobbigt. För övrigt låter han creepy men det kanske inte var så det kom ut men i skrift här taget ur sitt sammanhang lät han inte som en drömman direkt.
Jo lite creepy med alls dessa kommentarer ..

Jag tackar nej och hoppas han, jag och övriga grannar fortsätter med balkong och altanhäng.
 
Jo lite creepy med alls dessa kommentarer ..

Jag tackar nej och hoppas han, jag och övriga grannar fortsätter med balkong och altanhäng.
Är ni flera som umgås blir det ju en annan sak, tolkade ditt inlägg som att det var bara du och han som käkade middag och hade vinkväll. Det skrev du dock inte så jag som antog 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag ska göra köttbullar till jul. De brukar bli bra när jag kör mitt gamla vanliga "tager vad jag haver" och geggar ihop. Men nu tänkte...
Svar
3
· Visningar
323
Senast: sthu
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
524
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Tog nya prover förra måndagen och jag undrar lite kring mitt järnvärde. Har legat bra tidigare, kring 22, nu helt plötsligt var jag...
Svar
4
· Visningar
601
Senast: Kristall10
·
Hemmet Har den ändrats det senaste? Jag har en massa ”gamla” påslakan som är 140 cm breda, de senaste inköpta för mindre än tre år sen. I...
Svar
15
· Visningar
412
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp