Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror att platschefen på ett av årets största byggprojekt håller på att stöta på mig 😂
I vanliga fall brukar jag vara rätt snabb med att förstå om någon raggar på mig eller inte men här är jag osäker. Han är i min ålder, ganska ung för att vara platschef på ett så stort projekt men uppenbarligen intelligent och ambitiös.

Jag har projekterat en del för kommande byggetapper så vi har haft en tät kontakt. Redan första gången vi pratade i telefon började vi snacka om allt möjligt annat så fort jobbfrågorna var avklarade och därefter har det fortsatt på samma sätt.

Han sitter upptagen i en del möten på dagarna så ibland när jag har ringt har han inte kunnat svara. Däremot har han varje gång ringt tillbaka - fast på kvällstid runt 19-tiden när alla andra slutat för dagen. Jag har spelat cool och inte svarat 😅

Jag ser att han tittar på mig under våra möten med konstruktörer och övriga inblandade i bygget och jag kan inte låta bli att tycka att han är attraktiv men han har samtidigt en intensitet som halvt om halvt skrämmer mig. Han är så närvarande hela tiden, rakt på sak och en bulldozer när han diskuterar med sina underentreprenörer.
Jag borde gilla det eftersom jag själv är allt annat än smidig emellanåt men han är några nivåer värre 😂
 
Här går dejtade riktigt kasst.. matchade med en kille på jobbet som jag var väldigt intresserad av och skickade ett meddelande men fick inget svar..

Var på dejt med en supersnygg och intressant kille i helgen men han ville inte ses igen när jag hörde av mig idag.

Så otroligt jobbigt att bli nobbad😔
 
Så, jag är uppenbarligen brutalt kass på att bedöma när något kan bli nåt, eller inte kan det :o
Saker eskalerade kvickt med möbelsnubben, så jag har äntligen fått ligga igen! Han är fin, det var kul och vi är på samma nivå med vad vi vill. Dvs inte lova något annat än att vara oseriösa ihop, och håller väldigt diskret profil på jobbet.
 
Vad är det med män och fylla tomrummet?

Det finns en man i min periferi som jag legat med en gång för en tids sen. Han är fin och en bra människa. Nu är han nyseparerade och mår jättedåligt. Tycker att han inte har ett liv och att det saknas en kvinna i hans liv. Då hör han av sig till mig och vill att vi träffas!

Jag hade gärna träffat honom under andra premisser, men just nu är han ju inte alls där jag vill vara. Träffar man någon ny just nu är det inte för att han är intresserad av henne, utan för att han vill fylla tomrummet. Och det vill jag inte ha! Jag vill bli kär i en man som blir kär i mig. Där jag blir en bonus i hans annars ordnade och aktiva liv som han är nöjd med.

Är detta ett manligt fenomen? Jag tycker inte att jag ser det lika ofta hos kvinnor. Kvinnor verkar kunna klara sig själv bättre.
 
Vad är det med män och fylla tomrummet?

Det finns en man i min periferi som jag legat med en gång för en tids sen. Han är fin och en bra människa. Nu är han nyseparerade och mår jättedåligt. Tycker att han inte har ett liv och att det saknas en kvinna i hans liv. Då hör han av sig till mig och vill att vi träffas!

Jag hade gärna träffat honom under andra premisser, men just nu är han ju inte alls där jag vill vara. Träffar man någon ny just nu är det inte för att han är intresserad av henne, utan för att han vill fylla tomrummet. Och det vill jag inte ha! Jag vill bli kär i en man som blir kär i mig. Där jag blir en bonus i hans annars ordnade och aktiva liv som han är nöjd med.

Är detta ett manligt fenomen? Jag tycker inte att jag ser det lika ofta hos kvinnor. Kvinnor verkar kunna klara sig själv bättre.

Alternativt att kvinnorna som inte klarar av att vara själv, hittar en ny redan innan de dumpar den föregånde snubben? Om jag tittar till vissa i min bekantskapskrets....
 
Alternativt att kvinnorna som inte klarar av att vara själv, hittar en ny redan innan de dumpar den föregånde snubben? Om jag tittar till vissa i min bekantskapskrets....
Sånt försigår hos män oxå. Inte en charmerande egenskap. Har haft sådana som raggat på mig. Sa nej tack.
Även om jag skulle gilla karln i fråga skulle det vara nej tack. Är du missnöjd med ditt förhållande och vill göra slut. Gör det först, använd inte mig som ursäkt för att slippa ta ansvar för ditt liv. När det är klart, går det bra att fråga ut mig på dejt.
 
Vad är det med män och fylla tomrummet?

Det finns en man i min periferi som jag legat med en gång för en tids sen. Han är fin och en bra människa. Nu är han nyseparerade och mår jättedåligt. Tycker att han inte har ett liv och att det saknas en kvinna i hans liv. Då hör han av sig till mig och vill att vi träffas!

Jag hade gärna träffat honom under andra premisser, men just nu är han ju inte alls där jag vill vara. Träffar man någon ny just nu är det inte för att han är intresserad av henne, utan för att han vill fylla tomrummet. Och det vill jag inte ha! Jag vill bli kär i en man som blir kär i mig. Där jag blir en bonus i hans annars ordnade och aktiva liv som han är nöjd med.

Är detta ett manligt fenomen? Jag tycker inte att jag ser det lika ofta hos kvinnor. Kvinnor verkar kunna klara sig själv bättre.
Tycker det är ett vanligt fenomen hos kvinnor med.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Är det ok att flytta gamla hästar till ett nytt hem? Eller är det istället bättre att låta dem somna in? Det är en fråga som flera...
Svar
0
· Visningar
170
Senast: Gunnar
·
Fritid Min man fyller snart 40år. Tanken är att han ska få ett interrailkort så att vi kan tågluffa genom Europa. Vi ska till Belgien och...
Svar
5
· Visningar
320
Senast: VLMF
·
  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
200 848
Senast: pepp
·
Relationer Bonusdottern fyller 17 snart, vi kommer antagligen inte hinna träffa henne den dagen eftersom hon bor i en annan stad och har mycket med...
Svar
5
· Visningar
618
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp