Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ingenting ännu 😂 men borde ju skriva nåt? Är dock inte ett dugg intresserad...

Nuså:
"Tack för ditt sms och vad fint att du hörde av dig, blev glad, men det är inte läge i mitt liv just nu tyvärr!"
Men äsch!
Ja ja är väl inte hela världen men hade varit kul om du träffade honom iaf en gång ;)

Bra oavsett att svara :)
 
Kollegan har nu lämnat svensk mark men jag hann säga hejdå i eftermiddags i alla fall. Hon såg så glad ut, för nu åker hon hem 💕

För övrigt svajpar jag lite sporadiskt på Tinder men längesedan det blev någon match. Såg en fin person igår så det är väl bara att hoppas på en match nu då 🤷‍♀️ Motivationen är extremt låg :bag:
Du verkar vara väldig kär i din kollega. Stämmer det? Vet hon om det :)?
 
Du verkar vara väldig kär i din kollega. Stämmer det? Vet hon om det :)?
Jo, men det stämmer… Hon vet inte om det. Hon vet att jag tycker om henne, att jag saknar henne nu när hon är borta, men inte mer. Jag försöker hålla det på en vänskaplig basis men behöver pysa ut lite ibland och passar på att göra det här :heart

Sitter på fingrarna ofta för att inte skicka fler sms än vad som är socialt accepterat, som tex att fråga om hon kom fram ordentligt ikväll och be henne höra av sig hur hon har det där borta nästa vecka. Vilket förvisso kanske är normala frågor men ja, jag försöker låta bli ändå för att det inte ska bli “awkward”.

Lång historia kort, är extremt nyvaken nu pga somnade vid nattning av mitt barn 😅

BE7954AF-101C-4BD2-BB91-6331FBAB5250.jpeg
 
Jo, men det stämmer… Hon vet inte om det. Hon vet att jag tycker om henne, att jag saknar henne nu när hon är borta, men inte mer. Jag försöker hålla det på en vänskaplig basis men behöver pysa ut lite ibland och passar på att göra det här :heart

Sitter på fingrarna ofta för att inte skicka fler sms än vad som är socialt accepterat, som tex att fråga om hon kom fram ordentligt ikväll och be henne höra av sig hur hon har det där borta nästa vecka. Vilket förvisso kanske är normala frågor men ja, jag försöker låta bli ändå för att det inte ska bli “awkward”.

Lång historia kort, är extremt nyvaken nu pga somnade vid nattning av mitt barn 😅

Visa bifogad fil 105163
Jag tänker med största medkänsla och välmenande att du verkligen behöver börja släppa den här personen som romantiskt intresse. :heart Som jag förstått det är kollegan både upptagen och straight?
En kan ju ibland bli kär i själva kärleken tänker jag. Det här kan ju aldrig bli.
 
Jag tänker med största medkänsla och välmenande att du verkligen behöver börja släppa den här personen som romantiskt intresse. :heart Som jag förstått det är kollegan både upptagen och straight?
En kan ju ibland bli kär i själva kärleken tänker jag. Det här kan ju aldrig bli.
Jo, jag vet. Vi är bra vänner. Kollegor. Det är mysigt att ha någon att bry sig om, men jag vet att det aldrig kommer bli något.

Jag har inte varit kär på länge så visst, det erkänner jag, det var härligt att känna den känslan igen.

Jag kan ju inte hjälpa att hon får mitt hjärta att skutta lite extra, men det är ju inte som att jag kommer stöta på henne eller nåt. Ibland skickar jag något sms men det gör hon också! Det är lixom som det är 🤷‍♀️

Men, I get your point :heart
 
@cambodia you and me sistah.
Jag känner så igen mig i bilden med hjärtat och hjärnan. Det är helt knasigt. Min kollega och jag har också en såndär fin ständig konversation på olika sätt. Han vet ju dessutom att jag är kär i honom. Jag har så svårt att tolka honom som helt ointresserad när han söker upp mitt sällskap så ofta eller kontaktar mig utanför jobb som han ändå gör med jämna mellanrum.
 
@cambodia you and me sistah.
Jag känner så igen mig i bilden med hjärtat och hjärnan. Det är helt knasigt. Min kollega och jag har också en såndär fin ständig konversation på olika sätt. Han vet ju dessutom att jag är kär i honom. Jag har så svårt att tolka honom som helt ointresserad när han söker upp mitt sällskap så ofta eller kontaktar mig utanför jobb som han ändå gör med jämna mellanrum.
Kan det inte vara så att han gillar bekräftelsen han får av dig?
 
@cambodia you and me sistah.
Jag känner så igen mig i bilden med hjärtat och hjärnan. Det är helt knasigt. Min kollega och jag har också en såndär fin ständig konversation på olika sätt. Han vet ju dessutom att jag är kär i honom. Jag har så svårt att tolka honom som helt ointresserad när han söker upp mitt sällskap så ofta eller kontaktar mig utanför jobb som han ändå gör med jämna mellanrum.
Det känns skönt att ha någon som är i samma situation 🫶
 
Nu är det bara två veckor tills jag ska besöka 30-åringen igen....! Har börjat se fram emot det, nu som det känns mera verkligt så märks det att jag saknar hans umgänge. 🥰

Har f.ö. pausat Facebook dating (och har ingen aning hur jag kommer in där för att av-pausa igen), och ställt in Tinder så jag inte ska visas längre. Känner mig inte alls interesserad av dejting nu, utan jag har skaffat en "ny" hobby och börjat dansa 2-3 gånger i veckan, så känner att jag får tillräckligt med socialt umgänge via det. 😎
 
Att man aldrig kan få komma med någon positiv uppdatering här. :mad: Har den senaste tiden accepterat att jag är jätteförtjust i World of Warcraft och att jag har noll och inget intresse för någon annan. Ikväll gjorde han mig så oerhört besviken, så jag ställde in vår kommande dejt. Jag orkar inte med någon som säger en sak ena gången och sedan inte lever upp till det. Är verkligen jättebesviken då jag tycker att han borde veta bättre efter såhär lång tid. Jag har verkligen stått ut med att han emellanåt haft ett riktigt ruttet beteende, vilket han definitivt är medveten om, så nu känner jag mig definitivt klar med det här.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Är det ok att flytta gamla hästar till ett nytt hem? Eller är det istället bättre att låta dem somna in? Det är en fråga som flera...
Svar
0
· Visningar
177
Senast: Gunnar
·
Fritid Min man fyller snart 40år. Tanken är att han ska få ett interrailkort så att vi kan tågluffa genom Europa. Vi ska till Belgien och...
Svar
5
· Visningar
329
Senast: VLMF
·
  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
201 478
Senast: pepp
·
Relationer Bonusdottern fyller 17 snart, vi kommer antagligen inte hinna träffa henne den dagen eftersom hon bor i en annan stad och har mycket med...
Svar
5
· Visningar
640
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp