Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag känner mig ambivalent (såklart, eftersom jag insett att jag har en otrygg ambivalent anknytning) med TL, han är gullig, snäll och omtänksam, men vi har så olika kommunikation, så att det blir fel fast vi båda menar samma saker typ. Han är så obekymrad, öppen och obrydd över att bryta normer och har inga problem att sticka ut. Jag tycker det är pinsamt att vinka till fel person typ 🙃 vi har inte pratat så mycket förra veckan av olika anledningar, men sågs igår på fika. Och även om jag trivs i hans sällskap så har jag inte "saknat" honom, eller känner något som fladdrar till när vi pratar utan det känns nästan jobbigt för jag vill inte trampa på några tår pga att det blir missförstånd.
Hur har det gått? :heart
 
Skriver med några, men det går ganska segt i "samtalen". Hur länge väntar ni på att det ska bli mer lättsamt, och flyt i skrivandet fram å tebax? /Hon som aldrig dejtat online förut 🙈
 
Skriver med några, men det går ganska segt i "samtalen". Hur länge väntar ni på att det ska bli mer lättsamt, och flyt i skrivandet fram å tebax? /Hon som aldrig dejtat online förut 🙈
Jag brukar ses rätt snabbt, är kass på att skriva länge och mycket innan. Så fort jag känner att det finns något jag är intressant av brukar jag föreslå att ses.
 
Det finns en jättegullig kille på gymmet!!! Vi är alltid där samma tid på söndagar 😁
Fint med lite ögongodis, det betyder väl att jag inte är helt stendöd inombords (ännu)

Alltså jag möter honom överallt nu 😂 och vi liksom tittar på varandra och halvhälsar genom att smila lite. Han var tyvärr inte på gymmet igår, annars hade jag tänkt ta mod till mig att säga hej eller nåt!
 
Jag har råkat kk:a mig med kollegan som frågade om vi skulle ligga. Min spontana reaktion var nej, absolut inte. En vecka senare kände jag mig ensam och nu har vi setts två gånger. Vi har pratat och myst massor så det har faktiskt varit toppen. Inte det minsta stelt på jobbet som jag trodde. Båda är överens om att det bara är tillfälligt, vi är för olika i livet för att ens tänka på något annat.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
838
Senast: Unafraid
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 116
Fritid Visst har vi byggkunniga här som kanske kan komma med tips och råd vid val av virke? I stallet har vi hyllor i vårt "vattenrum" de...
Svar
17
· Visningar
794
Senast: Bison
·
Hemmet Jag är på väg att köpa hus,imorgon kommer mäklaren hit och värderar min lägenhet och på fredag ska jag på förhandsvisning av en liten...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
8 026
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp