Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag haft kemidejt över lunch med potentiell FWB. Gick alldeles utmärkt, inklusive lite diskret provhångel i en park i närheten :D Vi hade ett bra samtal om vad vi är ute efter och kunde fråga ut varandra om känsliga saker. Det kan bli kul det här!
 
Jag som alltid har varit väldigt positiv till att världen är full av bra kvalitetsmän fick i helgen kommentaren av en av mina bästa vänner att jag blivit bitter. Den sved, så jag började rannsaka mig själv lite och jag är nog inte så bitter, men jag är definitivt uppgiven. Tycker att alla män är sådana idioter. Det hela blev ju inte bättre av att min instagram är full med reels om män som berättar att kvinnor ska vara submissiv etc. Och ja, jag förstår grundtanken i att bli helt omhändertagen av en man. Att mannens jobb enligt dem är att försörja och ta hand om sin kvinna. Men ärligt, vart hittar man dessa män förutom i deras egen utopi om hur eminenta de är? För i ärlighetens namn så jobbar ju jag och försörjer mig själv för att jag tvingas. Jag hade lätt kunnat gå hemma på gården och hitta på roliga grejer med mina hästar eller varit ute på andra grejer och bli försörjd av någon annan. :angel1: Sen är väl jag kanske inte den där feminina undergivna kvinnan.....men, enligt dessa dominanta män som menar att de kan ta hand om sin kvinna så kommer man bli det när man litar på att han klarar av att ta hand om mig.

Men jag har fortfarande inte träffat en sådan man så jag förblir bitter över att "alla" män verkar helt inkompetenta och ska jag få någonting gjort får jag göra det själv.
 
Nu är jag hemma igen från jobbresa och Hundkillens barnvecka är slut, han skrev innan jag åkte att han skulle bli glad om jag hörde av mig när jag var iväg (han visste att det är en väldigt intensiv resa med lite egentid) så vi har fortsatt att höras inklusive att jag skickade en liten video från karaoken på festen 🥳 Det skrämde inte bort honom, och det var ju han som frågade om jag hade roligt 🤣
Nu ska vi synka kalendrar imorgon för att se om vi kan få till något i veckan, jag ska ha långhelg i min stuga men han har ärenden i de krokarna så jag har sagt att han är välkommen att svänga förbi, men kanske inte just när familjen är där och firar min födelsedag 😅
 
Nu är jag hemma igen från jobbresa och Hundkillens barnvecka är slut, han skrev innan jag åkte att han skulle bli glad om jag hörde av mig när jag var iväg (han visste att det är en väldigt intensiv resa med lite egentid) så vi har fortsatt att höras inklusive att jag skickade en liten video från karaoken på festen 🥳 Det skrämde inte bort honom, och det var ju han som frågade om jag hade roligt 🤣
Nu ska vi synka kalendrar imorgon för att se om vi kan få till något i veckan, jag ska ha långhelg i min stuga men han har ärenden i de krokarna så jag har sagt att han är välkommen att svänga förbi, men kanske inte just när familjen är där och firar min födelsedag 😅

Så fint det låter! Jag är glad för din skull!
 
”H” har initierat ”vanliga samtal”. Lite märkligt. Skulle setts innan jobbet imorse men han försov sig. Har bestämt imorgon också. Blev faktiskt lite irriterad. Inte riktigt ett normaltillstånd för mig.
 
Jag som alltid har varit väldigt positiv till att världen är full av bra kvalitetsmän fick i helgen kommentaren av en av mina bästa vänner att jag blivit bitter. Den sved, så jag började rannsaka mig själv lite och jag är nog inte så bitter, men jag är definitivt uppgiven. Tycker att alla män är sådana idioter. Det hela blev ju inte bättre av att min instagram är full med reels om män som berättar att kvinnor ska vara submissiv etc. Och ja, jag förstår grundtanken i att bli helt omhändertagen av en man. Att mannens jobb enligt dem är att försörja och ta hand om sin kvinna. Men ärligt, vart hittar man dessa män förutom i deras egen utopi om hur eminenta de är? För i ärlighetens namn så jobbar ju jag och försörjer mig själv för att jag tvingas. Jag hade lätt kunnat gå hemma på gården och hitta på roliga grejer med mina hästar eller varit ute på andra grejer och bli försörjd av någon annan. :angel1: Sen är väl jag kanske inte den där feminina undergivna kvinnan.....men, enligt dessa dominanta män som menar att de kan ta hand om sin kvinna så kommer man bli det när man litar på att han klarar av att ta hand om mig.

Men jag har fortfarande inte träffat en sådan man så jag förblir bitter över att "alla" män verkar helt inkompetenta och ska jag få någonting gjort får jag göra det själv.
Jag kan känna igen mig i det du skriver. Jag är väldigt självständig, vilket ibland har stört mina ex. Men samtidigt som de stört sig på min självständighet så har de heller inte varit kapabla att avlasta eller hjälpa mig alls, snarare tvärtom. De har haft 0 driv när det gäller hushåll och djur t.ex, så hur skulle jag någonsin kunna lita på att de fixar någonting? Killen jag dejtar nu verkar dock inte vara sån, snarare tvärtom :) Jag behöver dock öva på att ta emot hjälp.
 
Prel ny dejt med den jag träffade i fredags och lördags bokad till nästa vecka. Lite klent med tillgängliga dagar 🙈

E är däremot rätt tyst just nu. Det är lite trist förstås men kan inte göra så mkt åt det mer än att peta på honom ibland och fråga hur det är.

Och jo, de vet alla att jag ligger med fler. Jag tänker att det inte bara är jag som gör det. Sen är överenskommelsen att man säger till om man önskar ändra på något. Rimligt ändå 😊
 
Jag som alltid har varit väldigt positiv till att världen är full av bra kvalitetsmän fick i helgen kommentaren av en av mina bästa vänner att jag blivit bitter. Den sved, så jag började rannsaka mig själv lite och jag är nog inte så bitter, men jag är definitivt uppgiven. Tycker att alla män är sådana idioter. Det hela blev ju inte bättre av att min instagram är full med reels om män som berättar att kvinnor ska vara submissiv etc. Och ja, jag förstår grundtanken i att bli helt omhändertagen av en man. Att mannens jobb enligt dem är att försörja och ta hand om sin kvinna. Men ärligt, vart hittar man dessa män förutom i deras egen utopi om hur eminenta de är? För i ärlighetens namn så jobbar ju jag och försörjer mig själv för att jag tvingas. Jag hade lätt kunnat gå hemma på gården och hitta på roliga grejer med mina hästar eller varit ute på andra grejer och bli försörjd av någon annan. :angel1: Sen är väl jag kanske inte den där feminina undergivna kvinnan.....men, enligt dessa dominanta män som menar att de kan ta hand om sin kvinna så kommer man bli det när man litar på att han klarar av att ta hand om mig.

Men jag har fortfarande inte träffat en sådan man så jag förblir bitter över att "alla" män verkar helt inkompetenta och ska jag få någonting gjort får jag göra det själv.
Jag är visserligen itne ute efter ett förhållande, men jag skulle vilja gå på dejt och flörta lite. Men jag tror jag hittar nån att svajpa höger på var 250 nde snubbe. En gång råkade jag svajpa slut på tinder. Jag visste inte ens att det var möjligt...
 
Jag är visserligen itne ute efter ett förhållande, men jag skulle vilja gå på dejt och flörta lite. Men jag tror jag hittar nån att svajpa höger på var 250 nde snubbe. En gång råkade jag svajpa slut på tinder. Jag visste inte ens att det var möjligt...

Har också svajpat slut på Tinder en gång eller två 😂

Annars är runt ägglossning ett bra tillfälle för mig. Blir liksom lite mindre kräsen då 😇
 
Jag som alltid har varit väldigt positiv till att världen är full av bra kvalitetsmän fick i helgen kommentaren av en av mina bästa vänner att jag blivit bitter. Den sved, så jag började rannsaka mig själv lite och jag är nog inte så bitter, men jag är definitivt uppgiven. Tycker att alla män är sådana idioter. Det hela blev ju inte bättre av att min instagram är full med reels om män som berättar att kvinnor ska vara submissiv etc. Och ja, jag förstår grundtanken i att bli helt omhändertagen av en man. Att mannens jobb enligt dem är att försörja och ta hand om sin kvinna. Men ärligt, vart hittar man dessa män förutom i deras egen utopi om hur eminenta de är? För i ärlighetens namn så jobbar ju jag och försörjer mig själv för att jag tvingas. Jag hade lätt kunnat gå hemma på gården och hitta på roliga grejer med mina hästar eller varit ute på andra grejer och bli försörjd av någon annan. :angel1: Sen är väl jag kanske inte den där feminina undergivna kvinnan.....men, enligt dessa dominanta män som menar att de kan ta hand om sin kvinna så kommer man bli det när man litar på att han klarar av att ta hand om mig.

Men jag har fortfarande inte träffat en sådan man så jag förblir bitter över att "alla" män verkar helt inkompetenta och ska jag få någonting gjort får jag göra det själv.
Men vad är det du klickar på som gör att du har så mycket knäppa män i flödet?
 
Jag är visserligen itne ute efter ett förhållande, men jag skulle vilja gå på dejt och flörta lite. Men jag tror jag hittar nån att svajpa höger på var 250 nde snubbe. En gång råkade jag svajpa slut på tinder. Jag visste inte ens att det var möjligt...
Ett tag swipe:ade jag slut på Tinder hela tiden, men numer har de ändrat så man får upp människor utanför sitt sökområde mm innan man kommer dit. Jag är helt med dig, ca var 250:e kille är någonting att swipe:a höger på. Om ens.
 
Jag är visserligen itne ute efter ett förhållande, men jag skulle vilja gå på dejt och flörta lite. Men jag tror jag hittar nån att svajpa höger på var 250 nde snubbe. En gång råkade jag svajpa slut på tinder. Jag visste inte ens att det var möjligt...
Been there, done that 😑
 
Jag swipar sällan vänster, mest höger beroende på vad de har för presentation. Killar som söker seriöst förhållande eller ligga går också bort direkt.

Har fått pausa mitt swipande för jag skriver med 5-6 män just nu där det diskuteras att ses med 3 av dom. Så för att inte helt tappa bort vad vi skriver om så får de räcka just nu. För två av dom skriver dagligen :rofl::rofl:
 
Jag swipar sällan vänster, mest höger beroende på vad de har för presentation. Killar som söker seriöst förhållande eller ligga går också bort direkt.

Har fått pausa mitt swipande för jag skriver med 5-6 män just nu där det diskuteras att ses med 3 av dom. Så för att inte helt tappa bort vad vi skriver om så får de räcka just nu. För två av dom skriver dagligen :rofl::rofl:

3 är ungefär vad som är lagom att hålla reda på 😎😅🤓
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
838
Senast: Unafraid
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 104
Fritid Visst har vi byggkunniga här som kanske kan komma med tips och råd vid val av virke? I stallet har vi hyllor i vårt "vattenrum" de...
Svar
17
· Visningar
793
Senast: Bison
·
Hemmet Jag är på väg att köpa hus,imorgon kommer mäklaren hit och värderar min lägenhet och på fredag ska jag på förhandsvisning av en liten...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
7 366

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp