Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Okej, nu har jag högt flöde på avmatchningar :cool:.

Under kvällen kom det en matchning med trevlig inledning men sen skrev han novell om att han jobbar för mycket, har hög sexdrive och att hans ex krävde skilsmässa pga detta och lite till som jag anser är mellan dom. Kräks snart på om det kommer fler dumbommar.

Jag kan tänka att det är tur att man inte behöver kyssa alla grodorna för att kunna avfärda dem 🙈
 
Ska på dejt.

Hur det gick till vete tusan men blev utbjuden och tackade ja.

Några år äldre än mig. Lugn verkar vettig och lättsam att prata med. I värsta fall så får jag lite mat på köpet. Ska träffas ta en promenad och sen äta middag. Inget fancy utan ska dela på en pizza vilket passar mig utmärkt. slipper laga mat.

Känns ok än så länge
 
8i4FvNI.jpg


Ändå rimligt på en första dejt.. 🙄
 
Skriver med en kille som verkar vettig på Tinder, men vart ska man föreslå och gå över till och skriva vidare ngn stanns där man inte behöver byte telefonnr än? Är det typ bara Snapchat och kik som finns?
 
Ja, jag känner ändå lite samma. Speciellt när man är ensam med sitt namn. Alltså förnamn+efternamn. Så är ju sjukt enkelt och hitta all info om mig ifall man övergår till Messenger.
Ibland saknar man ju msn tiden 🤣
Jag kan inte ens ha mitt riktiga namn på tinder. 😅 Varför kunde man inte bara fått ett vanligt namn? 🤪😂
 
Jag kan inte ens ha mitt riktiga namn på tinder. 😅 Varför kunde man inte bara fått ett vanligt namn? 🤪😂
Mitt namn är ju iofs inte superduper vanligt, speciellt inte med den stavningen.
Förnamn
10 285 kvinnor har Isabelle som tilltalsnamn

Totalt 16 600 kvinnor har Isabelle som förnamn
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
833
Senast: Unafraid
·
Fritid Visst har vi byggkunniga här som kanske kan komma med tips och råd vid val av virke? I stallet har vi hyllor i vårt "vattenrum" de...
Svar
17
· Visningar
779
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag vet inte riktigt hur jag ska börja det här inlägget. Eller ens vad jag vill ha sagt. Jag har alltid haft en känsla av att jag inte...
2
Svar
28
· Visningar
2 895
Senast: Seaside
·
Fritid Jag har relativt nyligen börjat träna på gym, både pass i grupp som core och crosstraining men även PT-pass och styrketräning. Tycker...
Svar
17
· Visningar
875
Senast: Gulis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp