DejtingtrÄden 36

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Japp, hÀr gick det frÄn kÀrleksförklaring till ghosting pÄ en mÄnad... Jag Àr bitter och less och förbannad. Visst vi var bara kk, men jag tyckte ju ÀndÄ om honom, och trodde vÀl han skulle ha sÄpass respekt för mig att han iaf sa till nÀr han inte ville ses mer. IstÀllet sÀger han att han inte vill trÀffa nÄgon annan och att han Àr min, för att sedan försvinna.
 
Japp, hÀr gick det frÄn kÀrleksförklaring till ghosting pÄ en mÄnad... Jag Àr bitter och less och förbannad. Visst vi var bara kk, men jag tyckte ju ÀndÄ om honom, och trodde vÀl han skulle ha sÄpass respekt för mig att han iaf sa till nÀr han inte ville ses mer. IstÀllet sÀger han att han inte vill trÀffa nÄgon annan och att han Àr min, för att sedan försvinna.
Fy vad trÄkigt och respektlöst!
❀
 
TrÀffade hundkillen igen igÄr :love: TvÄ veckor sen vi sÄgs sist, bjöd hem honom till mig och blev trevligt och sent, och vi bestÀmde att ses idag ocksÄ, sen har han barnen nÀsta vecka.
Vi sÄgs idag ocksÄ, han kom in till mig och sÄ tog vi en promenad med hundarna till en glassbar dÀr man fÄr ta med dem. Sen satt vi och Ät glass och hade mysigt nÄgon timme innan det var dags för oss att fortsÀtta dagen pÄ varsitt hÄll. FÄr se hur vi fÄr till det om en vecka, dÄ det var mycket som hÀnder plus att han tyvÀrr skulle jobba helgen. Men det kÀnns bra, han har tackat mig för att jag lÄter honom ta saker i sin takt och tiden bara rinner ivÀg nÀr vi ses.
 
Vi sÄgs idag ocksÄ, han kom in till mig och sÄ tog vi en promenad med hundarna till en glassbar dÀr man fÄr ta med dem. Sen satt vi och Ät glass och hade mysigt nÄgon timme innan det var dags för oss att fortsÀtta dagen pÄ varsitt hÄll. FÄr se hur vi fÄr till det om en vecka, dÄ det var mycket som hÀnder plus att han tyvÀrr skulle jobba helgen. Men det kÀnns bra, han har tackat mig för att jag lÄter honom ta saker i sin takt och tiden bara rinner ivÀg nÀr vi ses.
Vad mysigt det lĂ€t 😊
 
Uppdatering, jag skrev att om han ville Àndra nÄgot i vÄrt förhÄllande sÄ fÄr han ju sÀga till, jag Àr ingen tankelÀsare. Eller sÄ kan vi fortsÀtta som vi gjort, men med lite bÀttre kommunikation sÄ jag slipper kÀnna mig bortglömd. Detta skrev jag alltsÄ innan jag trodde han ghostade mig. Idag svarade han ( en vecka senare). "Ne, jag var bara intresserad av sex, sÄ det gÄr nog inte mer. FÄr be om ursÀkt för det. Sorry. " Jaha, vem var det som gav mig en kÀrleksförklaring som jag inte ville ha?! Jag har inte Àndrat Äsikt om vÄr relation...sen blockade han mig, sÄ jag kan inte ens frÄga varför han slÀppte nÄgot sÄnt i mitt knÀ för att sen dumpa mig en mÄnad senare.
 
Är det Tinder som gĂ€ller?
Jag Àr 38Är och söker frÀmst nÄtt seriöst. Brukar dras till Àldre mÀn..

Senast, 2 Är sen logga jag in pÄ happypancake o fick sÄ mycket mail att jag fick lite panik nÀstan (dagens i-landsprobem)
Men 80% var ju inget personligt alls
 
Är det Tinder som gĂ€ller?
Jag Àr 38Är och söker frÀmst nÄtt seriöst. Brukar dras till Àldre mÀn..

Senast, 2 Är sen logga jag in pÄ happypancake o fick sÄ mycket mail att jag fick lite panik nÀstan (dagens i-landsprobem)
Men 80% var ju inget personligt alls
Tinder har störst utbud men det Ă€r Ă€ven sĂ„ mycket ”skit” att sĂ„lla bort. 😅
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

KlÀder & Bli fin Jag har bestÀmt att det blir en ny handvÀska i december, dÄ fÄr jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oÀkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
837
Senast: Unafraid
·
Fritid Visst har vi byggkunniga hÀr som kanske kan komma med tips och rÄd vid val av virke? I stallet har vi hyllor i vÄrt "vattenrum" de...
Svar
17
· Visningar
786
Senast: Bison
·
Kropp & SjÀl Jag vet inte riktigt hur jag ska börja det hÀr inlÀgget. Eller ens vad jag vill ha sagt. Jag har alltid haft en kÀnsla av att jag inte...
2
Svar
28
· Visningar
2 902
Senast: Seaside
·
Fritid Jag har relativt nyligen börjat trÀna pÄ gym, bÄde pass i grupp som core och crosstraining men Àven PT-pass och styrketrÀning. Tycker...
Svar
17
· Visningar
882
Senast: Gulis
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp