Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaförfan, kör. Vad skulle vara fel i det? Jag har många privata kontakter som startat med jobbkontakt, ser inget fel alls i det. Herregud... folk gifter sig med kollegor, hur skulle det ha gått till om allting var så strikt jämnt? :angel:
Vet inte felet egentligen. 😅Snarare om att jag letat upp personen där. Kanske. :rofl:

Samtidigt så skrev S till mig första gången genom Insta innan han hade mitt nr så varför inte? Det tyckte ju jag var rätt så trevligt och förvånade att han letat upp mig.:angel:


Men såklart! Sociala medier är bara sociala medier. Det är inte hela världen. Jag har följare på Instagram jag inte har en aning om vilka de är, för att de gillar vad jag lägger ut.
Du har så rätt så. Jag har ju själv flera som jag inte vet vem dom är så varför inte. Vet inte varför jag ens tvekar egentligen?
 
Vet inte felet egentligen. 😅Snarare om att jag letat upp personen där. Kanske. :rofl:

Samtidigt så skrev S till mig första gången genom Insta innan han hade mitt nr så varför inte? Det tyckte ju jag var rätt så trevligt och förvånade att han letat upp mig.:angel:



Du har så rätt så. Jag har ju själv flera som jag inte vet vem dom är så varför inte. Vet inte varför jag ens tvekar egentligen?
För man blir ofta velig när det är mycket känslor inblandade, kan tala av erfarenhet :angel:

Men jag säger som de andra, kör bara!
 
Nu har jag bokat in en dejt nästa helg. Han har inte bara bjudit med mig på en grej som är något som jag verkligen uppskattar, utan han har även planerat in en överraskning som han tror att jag kommer att gilla. Normalt sett är jag inte särskilt förtjust i överraskningar och liknande, men han gör det på ett så himla fint sätt så jag blir faktiskt lite varm inombords och rörd av omtanken. ☺️
 
Morgondagens dejt med min väns kompis blev inställd. Han föreslog ett nytt datum men jag nappade inte. Hade ändå börjat tvivla inför dejten i morgon. Har blivit tämligen säker på att han inte är något för mig. 😊
 
Hur känns det vad gäller den där helgen?
Det känns bättre faktiskt.

Vi pratade om det igår, jag har sovit på saken, nåja, och jag har fått andra goda nyheter som faktiskt gjort mig lite mindre stressad inför helgen. Efter en hel del funderingar och ställt in mig på att bli besviken så har jag väl övergått till att bli mer neutral och just nu nästan lite förväntansfull, men innerst inne så tror jag inte på någon fortsättning men hoppas på en trevlig helg.

Oroar mig mest för djuren och hoppas inget ska hända när jag är långt borta.
 
Fick en ny match för någon dag sedan, vi verkade ha en del gemensamt och hon såg fin ut! Vi skrev ett tag men nu verkar vi ha tappat det igen… jag föreslog Messenger istället för Tinder, tycker det är smidigare. Men hon ville vänta. Skrämde jag bort henne?

Hon bodde iof lite orimligt långt bort, 2 h 30 minuter… hade väl varit ohållbart ändå 🤷‍♀️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: Unafraid
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 392
Senast: hundtant
·
Fritid Visst har vi byggkunniga här som kanske kan komma med tips och råd vid val av virke? I stallet har vi hyllor i vårt "vattenrum" de...
Svar
17
· Visningar
850
Senast: Bison
·
Hemmet Jag är på väg att köpa hus,imorgon kommer mäklaren hit och värderar min lägenhet och på fredag ska jag på förhandsvisning av en liten...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
18 906

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp