Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Finns det ett lexikon någonstans?? KK fattar jag men FWB? Vad är det? Samt vad skulle ni kalla någon som ni alltid åker till och är med i deras liv men de inte är del i ditt på ”hemmaplan”?

Jag skiljer på FWB och KK därför att jag har två och det är ganska tydlig ”gradskillnad” mellan dem.

Är det ett ”stadigt uttalat förhållande” skulle jag säga särbo, man måste ju inte vara hos båda. Eller sätta stämpel.
 
Har det lite trevligt med min senaste match! Vi skriver sporadiskt men har hörts varje dag hittills. Hon känns lite mer vuxen än de tidigare, kan man säga så? (Det lät jättekonstigt 😬). Hur som helst. Ser nästan lite fram emot det där videosamtalet när vi båda är barnfria :o, så får vi se vart det leder!
 
Vi pratar igen, sedan i fredags. :o
Pratat ut om allt som blev fel på torsdan när jag fick åka och hämta hundarna från hundhotellet, istället för att packa klart och resa till honom fredag morgon. Alla missförstånd och sårade känslor är borta och nu åker jag på torsdag istället.

Vet nu att min ena hund inte pallar att bli bortlämnad då han farit illa tidigare, så min tanke är att jag ska senare åka dit med honom och hälsa på några gånger så han blir bekant med miljön och människorna, för det kan ju komma andra tillfällen som jag måste åka i jobbet och behöver lämna bort dem. Nu kommer min syster hit istället och bor med dem. :)
 
Okej, tagit upp Tinder igen (håller mig till enbart en app den här gången och Tinder är roligast)
Lite mindre Creeps den här gången än sist. Har nästan varit på en dejt men han ställde in dagen innan (skulle hjälpa sin dotter, kan vara sant eller en ursäkt, don´t care) vill han träffas får han ta initiativet den här gången.
Hade en som skrev "Whats up" så svarade jag åt middag och tittade på Teen Woolfs på Netflix, Swosh så var han borta :rofl:
 
Jahopp där chappade även Krusboda. Men har Hallåj kvar, han är ganska rolig prata med faktisk.
Fick en sån där "Wow vad du är sexig" kommentar av en matchning i går kväll. Svarade "Jajamensan"
Fick då tillbaka "Vill ge dig en oljemassage" svarade med en Gif
 

Bifogade filer

  • 8FC8BC4B-808C-4D40-81F8-13446BA0A080.jpeg
    8FC8BC4B-808C-4D40-81F8-13446BA0A080.jpeg
    55 KB · Visningar: 176
H tar sig - jag har bjudit in mig själv imorgon, tror att det eg är första dagen på ”barnhelg” så vi får se hur det blir med det.

E är snudd på knäpptyst. Han får hojta när han är åter eller nåt. Vill han inte nyttja F-delen och faktiskt berätta vad det är som stökar så kan jag inte göra så mkt 🤷‍♀️

”Den tredje” hör av sig lite då och då, jag drunknar i jobb just nu så är nog långsammare än vad jag brukar vara.

Så eg har jag inget att klaga på 😊
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
875
Senast: Unafraid
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 634
Senast: hundtant
·
Fritid Visst har vi byggkunniga här som kanske kan komma med tips och råd vid val av virke? I stallet har vi hyllor i vårt "vattenrum" de...
Svar
17
· Visningar
912
Senast: Bison
·
Hemmet Jag är på väg att köpa hus,imorgon kommer mäklaren hit och värderar min lägenhet och på fredag ska jag på förhandsvisning av en liten...
17 18 19
Svar
375
· Visningar
24 027
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Valp 2024
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp