Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick meddelande av F häromdagen om ses-aktiviteter. Jag har insett att jag vill inte träffa honom för sedvanliga aktiviteter. Vi har haft en sorts FWB relation och jag kan väl tänka mig att fortsätta på temat F men inte B. Så jag sa som det är. Vi lär inte ses mer
 
Om man inte vill sitta o sexchatta utan skriva lite/prata och sen ses o hitta på saker vilken app ska man ha då?

Jag är ingen nunna men även de kk jag haft har jag liksom vibeat med innan och inte sexchattat med (vi har setts istället)
 
Om man inte vill sitta o sexchatta utan skriva lite/prata och sen ses o hitta på saker vilken app ska man ha då?

Jag är ingen nunna men även de kk jag haft har jag liksom vibeat med innan och inte sexchattat med (vi har setts istället)
För mig har både Tinder, Badoo och Happy Pancake funkat, men man får sålla en del på alla ställena. Har nog inte haft någon dejtingapp där jag inte träffat på män som bara vill prata sex.
 
En hel del män jag ser på Tinder beskriver sig själva som "generösa" eller "långt ifrån snåla och visar gärna sin uppskattning" 😲

Alltså... Är det här nån kod för sugardating eller ännu värre, sexköp? Eller är det bara jag som är alldeles för paranoid?
 
En hel del män jag ser på Tinder beskriver sig själva som "generösa" eller "långt ifrån snåla och visar gärna sin uppskattning" 😲

Alltså... Är det här nån kod för sugardating eller ännu värre, sexköp? Eller är det bara jag som är alldeles för paranoid?
Min tanke vart oxå paranoid om än åt ett annat håll. Dom är generösa med pengar för dom inte gör så mycket hemma/tillfredsställande.
 
En hel del män jag ser på Tinder beskriver sig själva som "generösa" eller "långt ifrån snåla och visar gärna sin uppskattning" 😲

Alltså... Är det här nån kod för sugardating eller ännu värre, sexköp? Eller är det bara jag som är alldeles för paranoid?
Jag tror det kan vara det. Generös kanske kan vara ok, det kan man ju vara på olika sätt men om de brer på mycket om sin önskan att översålla en med gåvor så hade jag antagit sugardateing.
 
En hel del män jag ser på Tinder beskriver sig själva som "generösa" eller "långt ifrån snåla och visar gärna sin uppskattning" 😲

Alltså... Är det här nån kod för sugardating eller ännu värre, sexköp? Eller är det bara jag som är alldeles för paranoid?
Jag läser "generös" = sexköp och "långt ifrån snåla och visar uppskattning" = sugardating aka sexköp fast med gåvor istället för pengar 😐🙃
 
Generös med fet plånbok, välutrustad och omhändertagande ser jag rätt ofta i profiler och undrar alltid hur det kommer sig att de letar efter kvinnor i mitt åldersspann. En suger daddy brukar väl vara äldre män/gubbar som vill ha lammkött och inte gamla tackor med skinn på näsan? 😂

Vet inte riktigt heller hur de menar med omhändertagande. Bära matkassen, hålla upp dörren, dra ut stolen, betala notan och betala när man shoppar? Känns också lite märkligt att det är jämnåriga som söker i min åldersgrupp.

Välutrustad? Jag frågade en om det var golfbagen eller verktygslådan som avsågs. Golf har jag noll intresse av och antar att man behöver olika klubbor bl a utifrån kroppslängd mm. Välutrustad verktygslåda har jag själv, t ex sju olika sorters sågar av kvalitetsmärken. 😁
 
En hel del män jag ser på Tinder beskriver sig själva som "generösa" eller "långt ifrån snåla och visar gärna sin uppskattning" 😲

Alltså... Är det här nån kod för sugardating eller ännu värre, sexköp? Eller är det bara jag som är alldeles för paranoid?
Jag tolkar det inte så.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: Unafraid
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 393
Senast: hundtant
·
Fritid Visst har vi byggkunniga här som kanske kan komma med tips och råd vid val av virke? I stallet har vi hyllor i vårt "vattenrum" de...
Svar
17
· Visningar
851
Senast: Bison
·
Hemmet Jag är på väg att köpa hus,imorgon kommer mäklaren hit och värderar min lägenhet och på fredag ska jag på förhandsvisning av en liten...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
18 942

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp