Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var och träffade Tinderdejten i lördags. Föreslog middag inne i stan, blev en Fika i Farsta. Försökte verkligen hitta känslan jag hade från i början, pussade både när han kom och när jag åkte. Men kände i bilen bara nej nej nej. Speciellt som han stod och knådade min rygg på ett väldigt avtändade sätt.
Så det är avslutat helt nu.
Var det han som ville provpussas?
 
😍😍🤣🤣

(Obs texten)

IMG_1545.png
 
Repeat-dejten med nästan-grannen var också bra. Kortare för att båda jobbar idag.

Jag skämtade mest om självdisciplin igår men det kan bli en utmaning på riktigt, för jag är väldigt påverkad av geografisk närhet och enkelhet. Han bor jättenära. Och han är intresserad. Det vore superlätt att snabbt låta det här eskalera till ett förhållande, eller i alla fall börja blanda in sex, men det vore inte rättvist mot varken honom eller mig.

Han är trevlig och ser bra ut men det finns det också andra som är/gör. Jag borde utsätta mig för lite fler sådana. Också.
För att du inte är intresserad egentligen, eller varför skulle det vara orättvist?
 
För att du inte är intresserad egentligen, eller varför skulle det vara orättvist?
Jag är absolut intresserad! Lite. Inte tillräckligt för att veta vad jag tycker på riktigt eller hur stor potential vi har för framtiden, och jag vet inte hur mycket som beror på att det är nytt och spännande.
 
Orättvist att ligga för tidigt och/eller att hoppa in i ett förhållande?
Jag tänker att man gillar en person för den personens skull. Inte i förhållande till någon annan/något annat? Om man jämför med hela internätet blir man ju aldrig någonsin nöjd ;). Det finns ju alltid någon snyggare/bättre där ute.
Varför skulle det vara orättvist? I ett tidigt skede kan man ju omöjligt veta hur det kommer att kännas franöver och om man vill gå vidare. Risken att behöva avsluta finns alltid. Oavsett geografisk närhet.
Tror du inte att du känner om du inte vill fortsätta? Lita på dig själv. :heart
Eller har jag missuppfattat hur du menar?
 
Eftersom det just nu verkar tvärdött på Tinder tänkte jag prova HP
Skrivit en superkort beskrivning där jag dissar rökare, sexchattare och alla som inleder med "hej min sköna" :cool::laugh:
Jag gillar faktiskt HP mer än Tinder.
Men blir igen fascinerad av hur folk är
Person utan profiltext och samma bild tre ggr:
”Kan du öppna dina privata bilder?”
Jag: ”Varför då? Du har ju inte ens en text”
Person: ”Jag jobbar mycket och tränar mycket”
Jag: ”Du verkar ha det fulltecknat”
Person: ”Får jag se bilderna? Det finns nog en lucka om jag gillar vad jag ser”
Jag blockade
 
Jag gillar faktiskt HP mer än Tinder.
Men blir igen fascinerad av hur folk är
Person utan profiltext och samma bild tre ggr:
”Kan du öppna dina privata bilder?”
Jag: ”Varför då? Du har ju inte ens en text”
Person: ”Jag jobbar mycket och tränar mycket”
Jag: ”Du verkar ha det fulltecknat”
Person: ”Får jag se bilderna? Det finns nog en lucka om jag gillar vad jag ser”
Jag blockade
Och så blir "dom" bittra över varför dom aldrig får en dejt och kan inte alls förstå varför 🙃
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
838
Senast: Unafraid
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 169
Fritid Visst har vi byggkunniga här som kanske kan komma med tips och råd vid val av virke? I stallet har vi hyllor i vårt "vattenrum" de...
Svar
17
· Visningar
799
Senast: Bison
·
Hemmet Jag är på väg att köpa hus,imorgon kommer mäklaren hit och värderar min lägenhet och på fredag ska jag på förhandsvisning av en liten...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
9 328

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • När har ni vänt barnen framåt?
  • Aubergine

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp