Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kör också helst. Jag var fruktansvärt åksjuk som barn, sen blev det lite bättre i tonåren, men som vuxen är jag åksjuk igen. Så jag kör helst, för annars mår jag illa. Även om jag åker fram.Jag har tidigare tänkt att körkort är ett krav men så träffade jag S som inte har något. Han bor mitt i centrum med gångavstånd överallt och när han skulle till mig tog han helt enkelt pendeln.
Upplevde aldrig att han snyltade på mitt körkort.
Med nuvarande partner är det nästan alltid jag som kör, samma med mina vänner. Inte för att de inte kan eller inte har bilar, det är för att jag vill köra och blir så satans uttråkad och rastlös av att sitta bredvid![]()
Jag kör också helst. Jag var fruktansvärt åksjuk som barn, sen blev det lite bättre i tonåren, men som vuxen är jag åksjuk igen. Så jag kör helst, för annars mår jag illa. Även om jag åker fram.
Jag har tidigare tänkt att körkort är ett krav men så träffade jag S som inte har något. Han bor mitt i centrum med gångavstånd överallt och när han skulle till mig tog han helt enkelt pendeln.
Upplevde aldrig att han snyltade på mitt körkort.
Med nuvarande partner är det nästan alltid jag som kör, samma med mina vänner. Inte för att de inte kan eller inte har bilar, det är för att jag vill köra och blir så satans uttråkad och rastlös av att sitta bredvid![]()
Det kryllar inte av dom här hellerDet är nästan så jag känner att jag vill gå på dejt jag också, och behöver för övrigt öva jag med
Dåligt med kandidater bara då, det är ju ett problem![]()
Haha, ja men eller hur?! Det är lite därför jag inte ens orkar börja, för jag vet att det mest bara rinner ut i sanden ändå…Det kryllar inte av dom här hellerJag känner nog att jag fått lite ny energi i detta men det är ju dels himla skört och dels så dålig utväxling om man jämför insats med resultat... Att swipa på xx antal människor, matcha med fyra varav två blev lite mer intensiv chat. Chatta regelbundet i ett par veckor, lägga energi på att lära känna, vara rolig, dela med sig av sig själv osv, och sen stämma EN träff, och så fick jag inte ens hångla?!
(Eller ja, fick och fick, han ville nog men inte jag)
Alltså, va? Jag umgås nästan uteslutande med män. Jag hade varit rökt då.Jag vill inte träffa nån. Men ändå hänger jag lite ”singel-facebookgruppe” och läser och ibland nån kommentar. Insåg efter detta att jag verkligen inte ska träffa nån. En tråd om att hur man ser på om man kan vara vänner som man och kvinna och dessutom, kan man sova över hos en kompis av annat kön?
Så många som skrev att det kan man inte, ska inte, åk hem, visa hänsyn och allt var det var.
Alltså va? Så många som anser att man inte kan vara vänner med det andra könet och ve och fasa, sova över.
Jag är to old for this shit.
Jag vill inte träffa nån. Men ändå hänger jag lite ”singel-facebookgruppe” och läser och ibland nån kommentar. Insåg efter detta att jag verkligen inte ska träffa nån. En tråd om att hur man ser på om man kan vara vänner som man och kvinna och dessutom, kan man sova över hos en kompis av annat kön?
Så många som skrev att det kan man inte, ska inte, åk hem, visa hänsyn och allt var det var.
Alltså va? Så många som anser att man inte kan vara vänner med det andra könet och ve och fasa, sova över.
Nej ve o fasa! Inga vänner!Fattar inte att så många fortfarande tror på sånt skräp. Inte nog med att det är heteronormativt till tusen, med samma logik får bisexuella inte ha vänner alls då?![]()
Jag vill inte träffa nån. Men ändå hänger jag lite ”singel-facebookgruppe” och läser och ibland nån kommentar. Insåg efter detta att jag verkligen inte ska träffa nån. En tråd om att hur man ser på om man kan vara vänner som man och kvinna och dessutom, kan man sova över hos en kompis av annat kön?
Jag är likadan och har aldrig haft den där längtan efter att bo ihop med någon på heltid, eller ens deltid och jag har också hört det där med att man inte kan sova över hos varann om man inte är av samma kön, varför inte då, måste allt handla om sex?Jag vill inte träffa nån. Men ändå hänger jag lite ”singel-facebookgruppe” och läser och ibland nån kommentar. Insåg efter detta att jag verkligen inte ska träffa nån. En tråd om att hur man ser på om man kan vara vänner som man och kvinna och dessutom, kan man sova över hos en kompis av annat kön?