Visst är det så. Jag tycker dock att mina KK:s knappt har några flaws

Förutom en brist som den ena killen har. När vi började dejta så var vi ute och drack vin första gången, och på andra dejten lagade vi middag hemma hos mig. Vi hamnade i soffan lite salongsberusade, och precis när det började bli hångelstämning så flög han upp och sa "Jag måste åka hem!" och några sekunder senare så smällde ytterdörren igen. Jag frågade senare om jag sagt något dumt, och han bad om ursäkt för att han lämnat så snabbt. Att han fick kalla fötter och visste inte varför. Jag sa att jag gärna vill träffa honom igen, och att han ska veta att vi inte behöver ligga om han inte vill. Jag tycker bara om att umgås med honom. Tredje gången vi träffades var jag ute på krogen med mina vänner och han messade mitt i natten och skrev "Kom hit" och det gjorde jag. Därefter blev vi KK.
Vid ett senare tillfälle frågade jag honom om han blivit sårad (jag hade nämligen fått vibbar av att nåt gick snett med hans ex) och han svarade "Förlamande.." Sen ville han inte prata mer om det. Så han håller mig på en armlängds avstånd idag och vi har en bra KK relation. Men det är den enda sprickan jag upptäckt, alla andra jag träffar/har träffat är så himla "nice and easy"