Dejtingtråden del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Herregud vilken vecka. Det är bara tisdag och jag har redan bokat in en dejt med en tjej för första gången på väldigt länge, berättat om min sexualitet för flera vänner, tagit snacket med frukostdejtkillen och har fertilitetsutedning på torsdag vilket också har lett till att jag har börjat berättat för folk att jag ska utredas för att eventuellt få bli inseminerad. Jag är helt emotionellt utmattad :heart

Förstår att du är utmattad men tycker också att det är så coolt och bra av dig att ha tagit tag i allt sådär. Eloge! När ska du träffa tjejen? :)

Förstår att du är utmattad men tycker också att det är så coolt och bra av dig att ha tagit tag i allt sådär. Eloge! När ska du träffa tjejen? :)

Tack snälla :heart Vi ska ses på fredag. Har inte bestämt vad vi ska göra ännu, men pratade om att fredagsvin på något vis skulle vara trevligt.

Hur går det för er två? Fortfarande i en fluffig nykärbubbla? :D

Snart är det helg.
Det är med skräck och för tusting man ser fram mot helgen.
Tror att jag ska stämma träff med en blon och en röding.
Så en frisk riesling och en kryddig rioja kanske om man är riktig fräck en ung en från skottland en söt sak från karibien.
Och om man skulle möta en tjej skulle det vara trevlig det med.

Hallå helt färsk på tinder!
Vad gäller?
Om jag gillar dra till höger.
Och tvärtom om jag inte gillar?
Betalar ni för detta?
Testar nån vecka!

Var hem till ett ex ikväll och det ena ledde till det andra o.s.v.. Inte speciellt bra tillfälle för detta nu. Mår inte alls bra och det känns som att det blev en kväll av sökande tillbaka till något tryggt som jag känner igen. Inte så lyckat då jag trodde jag bara hade en vanlig kompisrelation med henne nu. Vill inte att detta ska riva upp och förändra något mellan oss. :(
Behöver såklart inte bli så, men ja..

Laddade ned tinder ikväll, endast pga ren uttråkning. Vad händer då? Jo en bekant/ny vän messar och säger att han såg mig på tinder och undrar varför jag är där när jag sagt att jag tagit bort mig :angel:.

Ska ta bort den strax igen. Inte värt att alla ser mig och jag ser dem. Har minst sett 5st jag känner bara ikväll när jag svipat lite. Skulle vara så skönt om de man kände (alltså var vänner med på fb inte dök upp i ens flöde).

Den trevliga men mesiga mannen hörde av sig igen och undrar om jag vill ses. Han skulle säkert vara en jättebra vän, men misstänker starkt att han vill mer än så :meh:
Bekanting som jag borde passa bra med har visst "glömt" att han skulle höra av sig så att vi kunde ses nästa gång han har ledigt. Nu såg jag honom skriva på nätet om att han inte vet vad han ska göra i helgen, men inte sjutton har han hört av sig till mig. Såå, jag skiter i honom också.

Toksnygga mannen som jag såg på tinder igår(?) har det inte blivit någon match med än. Gissar att han svept vänster på mig.

Tack snälla :heart Vi ska ses på fredag. Har inte bestämt vad vi ska göra ännu, men pratade om att fredagsvin på något vis skulle vara trevligt.

Hur går det för er två? Fortfarande i en fluffig nykärbubbla? :D

Åh så spännande!

Här är det väl lite blandade känslor tyvärr. Eller jag är jättekär och hon är det också men sedan i söndags har jag haft en klump i magen. Vi har haft det så himla roligt, härligt och mysigt senaste veckorna.
Men jag kämpar med mina egna rädslor för att bli lämnad och har blivit lite mer osäker i relationen. Detta väl mest för att hon själv varit väldigt deppig och mått dåligt framförallt sedan i söndags. Hon saknar tryggheten kring hennes ex och hennes familj (de var som extra-föräldrar till henne då hon själv inte har god kontakt med sina föräldrar), hon saknar sitt ex (de var ändå ihop i 10 år och gjorde allt ihop), vet inte vem hon är riktigt och hur allt ska bli med bostad osv. Detta är ju absolut inget som kommer som en chock för mig, jag har varit väl medveten om detta hela tiden och trodde ju inte ens att hon skulle välja mig egentligen utan välja tryggheten.
Hon har inte alls många nära vänner så jag förstår ju att hennes ex var väldigt viktig för henne på många plan och att hon går igenom en sorgeprocess. Nu har hon dock varit betydligt gladare igår och mer som vanligt så det är väl på väg att kännas lite bättre men det kommer säkerligen gå upp och ned både en och tre gånger till.
Jag måste erkänna att jag verkligen tycker att det är jobbigt att höra att hon saknar sitt ex även om jag liksom till fullo förstår att hon gör det, det är jobbigt för mig när hon ska träffa sitt ex eller när jag ser att exet skriver till henne på mobilen osv men hon säger ju verkligen att hon inte tvivlar på förhållandet till mig och att det ju är pga mig som hon går igenom allt detta så jag borde ju känna mig trygg och nöjd i det hela men ändå kryper det fram dumma tankar hos mig. Jag försöker jobba med det så gott jag kan.
Jag brukar annars inte vara en tvivlare eller rädd men jag antar att det beror på hela situationen och hur vi blivit tillsammans.
Jag försöker att inte ta upp detta med henne mer då jag inte vill att det ska förstöra något mellan oss och hon vill inte heller belasta mig med sina problem mer än hon behöver heller. Vi sa i måndags båda två att vi absolut inte vill att detta ska bli något deppigt och destruktivt förhållande.

Alltså, jag tror att jag är lite kär. Det känns nästan löjligt bra och jag blir glad bara av att tänka på honom. Det enda som oroar mig lite är det sexuella, vi är nog inte riktigt kompatibla där. Samtidigt tänker jag att så länge det känns bra borde jag sluta oroa mig, men jag är en grubblare.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 337
· Visningar
145 574
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 764
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Jag köpte nyligen valp och upplevde att det blivit någon form av ny trend att vissa har kvar valparna till 12 veckor. Varför vill man ha... 2
Svar
26
· Visningar
2 447
Senast: Nepenthe
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 31 32 33
Svar
658
· Visningar
19 543

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skrotvärde bil
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka