Dejtingtråden del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varför? De är ju också där - antagligen av samma orsak som du själv.
Jag vill bara inte. Jag dejtar inte för att hitta en ny kärlekspartner (även om det blev så), utan för att hitta kk’s eller bara ons varav några har varit upptagna. Det hintas om det i min profiltext.
 
Hur skickas bilden?
Jag använder kik.

Men... Det dröjde rätt länge innan jag såg en bild på Köpenhamn t ex. Jag bad inte om att få en heller, men skickade några på mig själv. Utseende är inte lika viktigt för mig som personen under utan. Sen visade det sig att han var ”normsnygg”. Lång, vältränad, ett fint ansikte och ett härligt leende. En sån som nog lätt raggar upp vem som helst. Bra sociala skills också.
 
Den har varit uppe flera gånger. Är inte aktiv just nu, men nej det är inte bara desperata och ljusskygga personer som högerswipar på mig. Faktiskt inte en enda, eftersom alla mina dejter har varit riktigt trevliga, roliga och snygga människor. Jag högerswipar både på personer med och utan bild. Som sagt. Prova.
Inte bara nej och det funkar väl på tinder eftersom du själv väljer vilka du sveper höger på. Men din text var alltså så fångande att folk blev intresserade? Eller var det bara att du skrev att du vara ute efter casual och de hoppades på det bästa?
 
Inte bara nej och det funkar väl på tinder eftersom du själv väljer vilka du sveper höger på. Men din text var alltså så fångande att folk blev intresserade? Eller var det bara att du skrev att du vara ute efter casual och de hoppades på det bästa?

Men oavsett hur det var i @Milosari s fall är det väl ändå inte så konstigt att texter kan fånga intresse? Personligen tycker jag att bilder är rätt ointressanta. Om texten är bra skriven eller beskriver vad som verkar vara en intressant personlighet, DÅ blir jag intresserad.
 
Men oavsett hur det var i @Milosari s fall är det väl ändå inte så konstigt att texter kan fånga intresse? Personligen tycker jag att bilder är rätt ointressanta. Om texten är bra skriven eller beskriver vad som verkar vara en intressant personlighet, DÅ blir jag intresserad.
Text kan absolut fånga intresse men då måste det ju vara något som visar just personens personlighet på ett eller annat sätt med språkbruket eller innehållet.
 
Den har varit uppe flera gånger. Är inte aktiv just nu, men nej det är inte bara desperata och ljusskygga personer som högerswipar på mig. Faktiskt inte en enda, eftersom alla mina dejter har varit riktigt trevliga, roliga och snygga människor. Jag högerswipar både på personer med och utan bild. Som sagt. Prova.
Nu har jag aldrig dejtat genom någon dejtinhapp/sajt, men om man skulle gå på hur jag tidigare träffat folk genom nätet så skulle jag prioriteta
1 text och bild
2 text
Någon med bara bilder hade inte kommit på tal öht.
 
Det verkar som det och det var därför jag blev så nyfiken på vad det var :) Just text, ord och uttryckande i text är en utav mina stora hobbies så det var därför du väckte mitt intresse med det :)
Jag har en annan längre text på en annan sida också. Där har jag numera bild och visst, antalet raggmail har ökat lite. MEN. De som tillkommit är de som inte läst min text. De har bara gått på bilden och det är ju rätt trist när de absolut inte matchar mig som person.
 
Kan säga att varken bild eller text ger ganska då napp :angel:
Men nu är det uppdaterat i varje fall, så får vi se om det händer något spännande :)

Ang tinder - kan man ställa in någonstans att man bara vill ha förslag från som bor i sverige? Jag bor ganska nära danmark (framförallt fågelvägen...), och får mest förslag från danskar. Men det är inte intressant alls i nuläget, för att köra dit tar betydligt längre tid än vad det tar om man är en fågel.... :p
 
Kan säga att varken bild eller text ger ganska då napp :angel:
Men nu är det uppdaterat i varje fall, så får vi se om det händer något spännande :)

Ang tinder - kan man ställa in någonstans att man bara vill ha förslag från som bor i sverige? Jag bor ganska nära danmark (framförallt fågelvägen...), och får mest förslag från danskar. Men det är inte intressant alls i nuläget, för att köra dit tar betydligt längre tid än vad det tar om man är en fågel.... :p
Kan bara ställa in avstånd vad jag vet.
 
Varför har en del på Tinder enbart bild på t.ex en vägg, blomma eller vad som helst förutom på sig själv? Är det bara för att kolla runt på utbudet, men inte själv vilja ge sig ut på singel-marknaden?
Jag har mkt fantasi så jag har funderat om det handlar om några hemliga signaler typ en viss typ av blomma signalerar att man vill komma i kontakt med vissa saker typ droghandel eller viss sexuella lekar?
Eller folk som vill kolla om ens partner är otrogen etc?
 
Jag har mkt fantasi så jag har funderat om det handlar om några hemliga signaler typ en viss typ av blomma signalerar att man vill komma i kontakt med vissa saker typ droghandel eller viss sexuella lekar?
Eller folk som vill kolla om ens partner är otrogen etc?
Jag bläddrade just förbi en som hade Robert Gustafsson som enda bild.
Vad kan det vara för hemlig signal 🤔
 
Den har varit uppe flera gånger. Är inte aktiv just nu, men nej det är inte bara desperata och ljusskygga personer som högerswipar på mig. Faktiskt inte en enda, eftersom alla mina dejter har varit riktigt trevliga, roliga och snygga människor. Jag högerswipar både på personer med och utan bild. Som sagt. Prova.
Jag har för mig att du återgett din tindertext här nån gång? Och att jag tänkte att trots att den var superenkel så var jag inte det minsta förvånad över hur bra den gick.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
233
· Visningar
15 825
Senast: Ajda
·
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
74 75 76
Svar
1 511
· Visningar
78 587
Senast: Fille
·
Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
2 001
Senast: DeCloe
·
Hundhälsa Hej! Har en liten valp som nu börja få upp sina permanenta tänder, men mitt otränade öga tycker de sitter lite fel. Är det så illa som...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 988
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Valp skäller på män
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp