Dejtingtråden del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad har du för text som gör den intressant nog att svepa på utan bild? Har bara svårt att se att man skulle få matches bortom personer som sveper höger på allt.

Och flera tänker tydligen tvärt om :) Dvs bild utan text, går bort.
 
Jag har ingen text, beskriver mig själv rätt bra med mina bilder.
Min erfarenhet är att knappt någon läser texten och gör de det kommer de ändå inte ihåg vad som står om det är mer än tre rader :p
 
Lustigt nog så saknar de flesta sådana profiler även presentation/profiltext...
Jag sveper åtminstone vänster på dem som inte kan visa bild på sig själv eller har någon presentation.
Nä, finns varken eller, känns det ju inte speciellt seriöst. Vilket det antagligen inte är heller.
 
Att människor testar och logga in på en nätdejtsida, är väl inget mysterium. Sen att de väljer att inte vara aktiva och då att en anonym profil finns kvar, är inte så konstigt


Eller kanske ett seriöst och ett "stalking"-konto :D
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Vad har du för text som gör den intressant nog att svepa på utan bild? Har bara svårt att se att man skulle få matches bortom personer som sveper höger på allt.
Den har varit uppe flera gånger. Är inte aktiv just nu, men nej det är inte bara desperata och ljusskygga personer som högerswipar på mig. Faktiskt inte en enda, eftersom alla mina dejter har varit riktigt trevliga, roliga och snygga människor. Jag högerswipar både på personer med och utan bild. Som sagt. Prova.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
15 998
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
75 76 77
Svar
1 525
· Visningar
79 308
Senast: miumiu
·
Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
2 001
Senast: DeCloe
·
Hundhälsa Hej! Har en liten valp som nu börja få upp sina permanenta tänder, men mitt otränade öga tycker de sitter lite fel. Är det så illa som...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 991
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp