Dejtingtråden del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är som vanligt trött på tinder... Men småsnackar med en kille som verkar riktigt bra. Han är, enligt presentationen inte ute efter ons men inte heller något seriöst. Vi skriver inte dödsmycket men det som skrivs har varit "rejält"... Men ett tag kändes han inte alls intresserad, vilket jag kände mig lite ledsen över eftersom han verkar så vettig/bra, så jag slutade driva konversationen och efter några dagar drog han faktiskt igång det igen. Men förstår honom inte riktigt, för både innan det och nu efter så har han lyft att vi borde ses... Vi har dock inte fått ihop det, så får bli efter min semester om det blir..

Funderar dock på om jag ska ta väck tinder igen... Jag slöswipar inte ens längre.. :D Men kanske ska förfasas lite när jag är i USA först...
 
Låg med E i förra veckan. Inte det smartaste kanske... han började höra av sig massor.
Nu verkar han dock lagt ner!

Jag åker till Lissabon i 5 dagar och då blir det ju inget dejtande :)
 
Låg med E i förra veckan. Inte det smartaste kanske... han började höra av sig massor.
Nu verkar han dock lagt ner!

Jag åker till Lissabon i 5 dagar och då blir det ju inget dejtande :)

Hm låter inte så smart nej.... Svarade du något när han hörde av sig eller lät du bli med att svara?
Svårt läge när den ena parten har mycket mer känslor än den andra.
 
Nu fyller vi jämnt!

Över 2000 inlägg i nr 19 så är lite proaktiv här.
Oh så vi får handla på systemet nu. :p
Bra att kunna köpa lite vin för en dejt kanske. ;)

Närå, skämt åsido, kul med ny tråd. På min front är det stendött och ser ingen ändring på det inom en snar framtid. Har väldigt svårt för att lita på killar nu, så det lär inte bli aktuellt med någon dejt för mig på ett bra tag. :/
Nåväl, kommer ändå följa er andra. :D
 
Jag vill så gärna bjuda med It på matfestival imorgon, men vill inte vara tjatig... Kanske bara ska fråga hur han mår och sedan nämna att jag tänkt åka dit? Det är i staden där han bor så om han vill träffas så kan han ju haka på...
 
Jag såg ju fram emot att L skulle komma och möta mig på stationen. Glömde bort att jag jobbar på tåg och det sällan blir som man tänkt sig då :p
Istället blir det jag som får gå och möta honom när han kommer upp hit :D
Det känns jättebra att få ha honom här några dagar igen.
 
Jag vill så gärna bjuda med It på matfestival imorgon, men vill inte vara tjatig... Kanske bara ska fråga hur han mår och sedan nämna att jag tänkt åka dit? Det är i staden där han bor så om han vill träffas så kan han ju haka på...

Mäh, gick inget vidare. Han svarade så kort att jag la ner att säga något om festivalen. Antigen är han superstressad inför semestern och har verkligen inte tid, eller så har han tappat interesset för mig. :( Kommer inte skriva mer nu oavsett innan han hör av sig på eget initiativ.
 
Oh så vi får handla på systemet nu. :p
Bra att kunna köpa lite vin för en dejt kanske. ;)

Närå, skämt åsido, kul med ny tråd. På min front är det stendött och ser ingen ändring på det inom en snar framtid. Har väldigt svårt för att lita på killar nu, så det lär inte bli aktuellt med någon dejt för mig på ett bra tag. :/
Nåväl, kommer ändå följa er andra. :D

Vad hände med TK? Du kändes så himla glad och upprymd inför framtiden efter er båtkväll!
 
Vad hände med TK? Du kändes så himla glad och upprymd inför framtiden efter er båtkväll!
Helt dött på den fronten, ärligt är jag inte förvånad. Händer det inget under semestern, ska jag glömma och gå vidare.
Det sas den kvällen om det blir lika fint väder under semestern, ville han göra om det. Än har det inte hänt något och tror inte det kommer ändra sig heller.
Börjar kännas som de killar jag stött på bara är ute efter en sak - sex... :(
 
Helt dött på den fronten, ärligt är jag inte förvånad. Händer det inget under semestern, ska jag glömma och gå vidare.
Det sas den kvällen om det blir lika fint väder under semestern, ville han göra om det. Än har det inte hänt något och tror inte det kommer ändra sig heller.
Börjar kännas som de killar jag stött på bara är ute efter en sak - sex... :(

Jag tror inte det är det ENDA man är intresserad av men det är EN sak man är intresserad av.
 
Jag tror inte det är det ENDA man är intresserad av men det är EN sak man är intresserad av.
I dessa fall är det det enda de varit intresserade av ja. Jag är inte särskilt intresserad av det. Så det blir inget för mig. Hade det inte varit det enda, hade de intresserat sig för andra saker, vilket de inte gjort. Jag orkar inte med fler sådana nu. 😤 så less på allt just nu. 😤
 
I dessa fall är det det enda de varit intresserade av ja. Jag är inte särskilt intresserad av det. Så det blir inget för mig. Hade det inte varit det enda, hade de intresserat sig för andra saker, vilket de inte gjort. Jag orkar inte med fler sådana nu. 😤 så less på allt just nu. 😤
Kan man verkligen dra den slutsatsen dock? Motsvarande blir att säga samma sak om @pepp. Hon vill inte mer än sex/häng med den killen men jag får inte intrycket att det är det enda hon är ute efter i allmänhet.
 
Kan man verkligen dra den slutsatsen dock? Motsvarande blir att säga samma sak om @pepp. Hon vill inte mer än sex/häng med den killen men jag får inte intrycket att det är det enda hon är ute efter i allmänhet.
Ja det kan man med mina erfarenheter. Du kan däremot det inte, då du ej träffat dom eller mig.
Förstår inte vad Pepps situation har att göra med min? Helt olika situationer som jag förstått det. :confused:
 
Ja det kan man med mina erfarenheter. Du kan däremot det inte, då du ej träffat dom eller mig.
Förstår inte vad Pepps situation har att göra med min? Helt olika situationer som jag förstått det. :confused:
TK har väl t.om. barn och ett ex som du nämnde? Då har du väl snarare bevis mot att han bara skulle vara ute efter sex. Det blir väl kanske lite semantik men för mig så blir det att man säger att personen bara är ute efter sex så ser jag det annorlunda än det som kanske menas personen är bara ute efter sex (när det kommer till relationen jag har med personen).

Om du menar det andra så är jag helt överens om att det kan vara mycket möjligt. Om du menar det första så ställer jag mig mer frågande till det.
 
TK har väl t.om. barn och ett ex som du nämnde? Då har du väl snarare bevis mot att han bara skulle vara ute efter sex. Det blir väl kanske lite semantik men för mig så blir det att man säger att personen bara är ute efter sex så ser jag det annorlunda än det som kanske menas personen är bara ute efter sex (när det kommer till relationen jag har med personen).

Om du menar det andra så är jag helt överens om att det kan vara mycket möjligt. Om du menar det första så ställer jag mig mer frågande till det.
Men vad @RedHyuuga skrev var bara
”Börjar kännas som de killar jag stött på bara är ute efter en sak - sex... :(

Hon beskriver vad HON känner om de killar HON stött på. Det finns väl ingen anledning att invända mot det överhuvudtaget?
 
TK har väl t.om. barn och ett ex som du nämnde? Då har du väl snarare bevis mot att han bara skulle vara ute efter sex. Det blir väl kanske lite semantik men för mig så blir det att man säger att personen bara är ute efter sex så ser jag det annorlunda än det som kanske menas personen är bara ute efter sex (när det kommer till relationen jag har med personen).

Om du menar det andra så är jag helt överens om att det kan vara mycket möjligt. Om du menar det första så ställer jag mig mer frågande till det.
Lägg av att älta det där. Du känner varken mig, TK eller KK idioten.
Det spelar ingen roll, är det helt dött på den fronten så är det helt dött, hjälper inte att älta och jag är inte intresserad av att älta.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
9 10 11
Svar
209
· Visningar
13 175
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
67 68 69
Svar
1 367
· Visningar
70 318
Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
1 952
Senast: DeCloe
·
Hundhälsa Hej! Har en liten valp som nu börja få upp sina permanenta tänder, men mitt otränade öga tycker de sitter lite fel. Är det så illa som...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 915
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp