Dejtingtråden del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men vad @RedHyuuga skrev var bara
”Börjar kännas som de killar jag stött på bara är ute efter en sak - sex... :(

Hon beskriver vad HON känner om de killar HON stött på. Det finns väl ingen anledning att invända mot det överhuvudtaget?

Nej visst att uttrycka sina känslor kan man inte direkt invända mot och att vara lite momentärt negativ och over the top händer. Min avsikt var bara att försöka balansera så att man inte hamnar i en negativ självbekräftande världsbild men finns det ingen risk för det så är det såklart inga problem att för tillfället känna något sådant.
 
Lägg av att älta det där. Du känner varken mig, TK eller KK idioten.
Det spelar ingen roll, är det helt dött på den fronten så är det helt dött, hjälper inte att älta och jag är inte intresserad av att älta.
Det var inte med avsikt att älta utan för att illustrera exempel att en utav personerna uppenbarligen tycks vara ute efter mer än sex också.
 
Det var inte med avsikt att älta utan för att illustrera exempel att en utav personerna uppenbarligen tycks vara ute efter mer än sex också.
Du har ej all fakta på bordet, jag vet mer än det jag skrivit här. Saker jag inte vill berätta offentligt pga det blir lite väl utlämnande vem det gäller.
Min känsla kan du heller aldrig ta ifrån mig, hur jag känner det är min känsla inte din. Hur gärna du än vill ändra på det så går det inte.
Känner inte för att fortsätta det här spåret, då jag redan sagt mitt i frågan och vill inte fylla tråden med inlägg som ej har med dejting att göra.
 
Nej visst att uttrycka sina känslor kan man inte direkt invända mot och att vara lite momentärt negativ och over the top händer. Min avsikt var bara att försöka balansera så att man inte hamnar i en negativ självbekräftande världsbild men finns det ingen risk för det så är det såklart inga problem att för tillfället känna något sådant.
Men du vet ju inte vad killarna i det här specifika fallet var ute efter. Sannolikt har @RedHyuuga ett bättre hum om det.
 
Men du vet ju inte vad killarna i det här specifika fallet var ute efter. Sannolikt har @RedHyuuga ett bättre hum om det.
Det var därför jag undrade om det var deras relation som bara var sex eller om det är vad killarna är ute efter som livsmål så att säga. Det är två olika saker för mig där det ena är möjligt och inte särskilt problematiskt. Att ha synen att det är det enda som livsmål är det som kan vara problematiskt i mitt tycke om man tror om andra.
 
Det var därför jag undrade om det var deras relation som bara var sex eller om det är vad killarna är ute efter som livsmål så att säga. Det är två olika saker för mig där det ena är möjligt och inte särskilt problematiskt. Att ha synen att det är det enda som livsmål är det som kan vara problematiskt i mitt tycke om man tror om andra.
Ja, jag förstod att du svarade på något sånt. Att du invände för att, gud förbjude, RH:s inlägg MÖJLIGEN kunde tolkas som kritik av killarna.
 
Ja, jag förstod att du svarade på något sånt. Att du invände för att, gud förbjude, RH:s inlägg MÖJLIGEN kunde tolkas som kritik av killarna.

Killarna och eventuell kritik av dessa är i sig ointressanta jag ville bara inte att hon skulle fastna i tankar som skulle hindra henne själv från att uppnå det hon själv vill. Att vara besviken och få utlopp för det kan vara viktigt av en process att bearbeta händelser och relationer men i slutändan så är människor just mänskliga med alla dess variationer och nyanser är mer behjälpligt.

Om det verkade anklagande eller som nåt skydd av killarna så är det olyckligt, jag var ute efter att försöka hjälpa även om det kanske blev stjälpa.
 
Killarna och eventuell kritik av dessa är i sig ointressanta jag ville bara inte att hon skulle fastna i tankar som skulle hindra henne själv från att uppnå det hon själv vill. Att vara besviken och få utlopp för det kan vara viktigt av en process att bearbeta händelser och relationer men i slutändan så är människor just mänskliga med alla dess variationer och nyanser är mer behjälpligt.
Den som verkat fastna mest i det där nu är ju du själv @RedHyuuga har ju sagt att hon inte är intresserad av att diskutera det där mer, framförallt inte på det där sättet.
 
I'm so awesome 😁 Gav mig fan på att hitta 100 att dra höger på och jag lyckades. På typ 5 hs kämpande 😅 Så nöjd att jag vågade inte vara så himla "kräsen" (hittar inget bättre ord för dumt snål med att dra höger) utan lite med open minded. Jag känner mig faktiskt lite färdig med att varenda dag avsky allt vad nya människor heter, är så glad att vara singel men inte sådär "hetsglad" a la "låt mig bara vara ifred" som innan. Borde kanske våga mig på att träffa någon av dem också.
 
I'm so awesome 😁 Gav mig fan på att hitta 100 att dra höger på och jag lyckades. På typ 5 hs kämpande 😅 Så nöjd att jag vågade inte vara så himla "kräsen" (hittar inget bättre ord för dumt snål med att dra höger) utan lite med open minded. Jag känner mig faktiskt lite färdig med att varenda dag avsky allt vad nya människor heter, är så glad att vara singel men inte sådär "hetsglad" a la "låt mig bara vara ifred" som innan. Borde kanske våga mig på att träffa någon av dem också.

Kul, grattis eller nåt! :rofl:

Jag har inte ens varit inne på Tinder på flera veckor, har kännt att det räckt med de jag redan fått kontakt med därifrån. Men får väl ta tag i att börja svepa igen snart... :p
 
Jag undrar varför jag tycks dra till mig personer med psykiska problem av olika slag. Att bli någons psykolog har jag inte tänkt mig.
 
Kul, grattis eller nåt! :rofl:

Jag har inte ens varit inne på Tinder på flera veckor, har kännt att det räckt med de jag redan fått kontakt med därifrån. Men får väl ta tag i att börja svepa igen snart... :p

Tack :D Jag tycker ju det är sjukt läskigt att träffa nya människor egentligen så jag brukar få en klump i magen varje gång jag vågar dra höger o sedan stänger jag appen när det bli en match 🤣

Vågade mig både på att svepa höger OCH börja skriva (jag börjar 99 gånger av 100 att skriva) till en kille (we can call him brödkillen) 6 km bort. Ska träffa honom i morgon om jag vågar 😅 Men det ska jag våga. Och jag ska öva på att avsluta om jag inte tycker vi passar. Det behöver jag verkligen öva på!
 
Här är det ganska dött på dejtingfronten fortfarande. Det har varit lite turbulent så jag har inte haft ork att träffa någon ny. Har dock fortfarande kontakt med två fina killar, ingen av dem är dock intresserad av ett förhållande så vi ses mer för de fysiska.
Här är Tinder sjukt omöjligt just nu. Inte nog med att det är mycket turister, det är stockholmsvecka just nu = not my crowd WHAT SO EVER :cautious::cautious:
 
Alltså jag är ju så sämst på att dejta flera. Pratade med flera trevliga igår o träffade en av dem idag. Nu känns det jättekonstigt (helt ointressant) att prata vidare med dem men samtidigt så dumt att bara sluta svara O_o Fö tror jag min dejt idag var en dröm tills vi ses igen 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
16 023
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
75 76 77
Svar
1 527
· Visningar
79 477
Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
2 002
Senast: DeCloe
·
Hundhälsa Hej! Har en liten valp som nu börja få upp sina permanenta tänder, men mitt otränade öga tycker de sitter lite fel. Är det så illa som...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 992
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp