Dejtingtråden del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså jag blir så ledsen :( När jag äntligen hittat någon som jag trodde var intresserad av mig tillbaka så visat det sig att jag återigen inbillat mig något. Varför blir det aldrig min tur? Varför blir aldrig någon kär i mig? Jag vill så gärna få uppleva besvarad kärlek nån endaste gång
Nej men Ceta, gud vad tråkigt! Du är så himla fin, det är helt stört att det ska vara besvärligt för dig.

Vad hände med den här personen? Vill du berätta?
 
Fick just ett meddelande av E.

Han är SÅÅÅ ARG!
"
Hur fan kan du bry dig om mig när du väljer att skicka ett mess från ingenstans med dem orden?

Skämmes tamej fan för lite mer än ett jävla mess förtjänar jag ändå med tanke på att du kasta nästan ett års vänskap åt helvete bara så där..

Och de skadar inte att visa känslor till någon inte alls mer tvärtom..
Så de där med mess kan du köra upp nånstans men jag trodde inte du kunde sjunka nå lägre än vad du redan gjort men ack så fel jag hade"

Vad svarar man på det? Ingenting?
 
Fick just ett meddelande av E.

Han är SÅÅÅ ARG!
"
Hur fan kan du bry dig om mig när du väljer att skicka ett mess från ingenstans med dem orden?

Skämmes tamej fan för lite mer än ett jävla mess förtjänar jag ändå med tanke på att du kasta nästan ett års vänskap åt helvete bara så där..

Och de skadar inte att visa känslor till någon inte alls mer tvärtom..
Så de där med mess kan du köra upp nånstans men jag trodde inte du kunde sjunka nå lägre än vad du redan gjort men ack så fel jag hade"

Vad svarar man på det? Ingenting?

Förstår att han är arg, tänker att han förmodligen behövde kräka av sig och jag hade antagligen inte svarat alls eller bara svarat med något liknande ”jag är ledsen att jag sårat dig”.

Förmodligen gör det dock ingen nytta att svara just nu eftersom han nog mest bara är arg och sårad och inte kunde hålla det inne, det kommer gå över och jag tycker det är bra att du avslutat. Det tror jag var bäst för er båda två, starkt av dig! :heart
 
Förstår att han är arg, tänker att han förmodligen behövde kräka av sig och jag hade antagligen inte svarat alls eller bara svarat med något liknande ”jag är ledsen att jag sårat dig”.

Förmodligen gör det dock ingen nytta att svara just nu eftersom han nog mest bara är arg och sårad och inte kunde hålla det inne, det kommer gå över och jag tycker det är bra att du avslutat. Det tror jag var bäst för er båda två, starkt av dig! :heart

Då backar jag :) har bett om ursäkt iallafall.
Nu skrev han att jag ljugit för honom i flera veckors tid??
Men snark.

Tagit bort honom nu.
 
Alltså jag blir så ledsen :( När jag äntligen hittat någon som jag trodde var intresserad av mig tillbaka så visat det sig att jag återigen inbillat mig något. Varför blir det aldrig min tur? Varför blir aldrig någon kär i mig? Jag vill så gärna få uppleva besvarad kärlek nån endaste gång

Men vad tråkigt 😦
Du verkar så himla fin och gullig.
 
It continues...
Är visst så jävla uppenbar och känslokall av mig.
Han är uppenbart arg, ledsen och sårad. Eftersom du inte är intresserad mer och allt är avslutat - dvs att ni lämnat tillbaka grejer och inte behöver ha med varandra att göra skulle jag blocka honom! Det skadar bara dig att läsa allt han häver ur sig och han menar troligen inte det mesta när allt lagt sig. Tror du gjort helt rätt i att avsluta det :heart
 
Blö, inget svar från DY än, jag skickade till honom vid 12-tiden igår... får väl ha lite mer tålamod.

DÄ har jag bestämt förstaträff med nu på lördag, får väl se om han kommer den här gången då ;).

Och så har jag börjat prata med skoterkillen igen, ifall nu någon kan minnas honom? Honom träffade jag iallafall en gång, precis när det började ta fart mellan mig och vegokillen, som jag träffade där ett par månader i början av året. Han är trevlig att prata med.
 
It continues...
Är visst så jävla uppenbar och känslokall av mig.
Uppbrott är surt - att han låter sig fara ut på det sättet gör honom mer skada än något annat. Tänker på någon sådan där filmad föreläsning om hur man agerar mot jobbiga perssoner - att tala om att man inte vill ha kontakt när perssonen är på det viset. När det gått ett bra tag och ni båda är på mattan igen kan det kanske vara bra att pratat lite, kan kännas bra men den dagen de beskymren i så fall. Men när det är på detta viset blir det bara sallt i såren i onödan!
 
Har träffat F ett par kvällar nu. Var nervös för att det skulle kännas jobbigt, jag har känt mig kall och distanserad och vi har inte haft så tät kontakt senaste tiden. Men det blev väl rätt okej ändå. Första kvällen hade vi det rätt segt, Både jättetrötta, ingen var det minsta sugen på sex fast vi inte legat på 2 veckor, så vi låg mest i soffan och lyssnade på musik. Lite mysigt ändå. Igår hade vi lite mer tid, lagade mat och såg på film och sen vaknade även kåtheten, och det var riktigt skönt. Efter sexet smög det sig också på en goare känsla hos mig som jag saknat ett tag. Ser nu fram emot att ha fixat barnvakt och dra iväg på en liten hotelltripp med honom om två veckor. Men jag är fortsatt ganska osäker på vad som händer. Vi är båda i lite jobbiga faser allmänt i livet och om vi båda är coola med att det inte kan kännas fantastiskt mellan oss just nu, utan halvsegt och småmysigt får duga, så kanske det funkar.
 
Kan inte påstå att jag blir förvånad av reaktionen och känslorna som "E" visar och det är väl inte helt ovanligt att det kokar över ungefär sådär med diverse saker som kommer till ytan menade eller inte. Det går nog inte att göra så mycket åt den saken för tillfället utan bäst att låta det lugna ner sig ett tag om man nu vill återuppta kontakt och vänskap igen. För honom så var det i slutändan bättre även om det nog är smärtsamt för han nu.
 
Nån mer som brukar kolla på Första dejten på SVT? Jag tycker det är kul! Kan återuppleva känslan från egna dejter emellanåt, och det är kul att det syns så pass bra utifrån när den där attraktionen och kemin mellan två personer verkligen finns där, och tvärtom... Och att personer som är attraherade av en annan liksom strålar och själva blir vackra. Fast en del som har noll känsla för att läsa den andra personen och bara kör på är ju inte så attraktiva förstås...
Överlag har de ganska bra matchningar tycker jag. Bättre än de haft i typ "gift vid första ögonkastet" där tusen experter lägger sig i.
 
Nej men Ceta, gud vad tråkigt! Du är så himla fin, det är helt stört att det ska vara besvärligt för dig.

Vad hände med den här personen? Vill du berätta?
Men vad tråkigt 😦
Du verkar så himla fin och gullig.
Tack :love:
Ska prata med honom ikväll tänker jag, och se om det är så kört som det känns, eller om jag missförstått åt båda håll. Kan berätta mer efter jag vet :bow:
 
Precis :D

Jag har dock ett bra track record genom att få folk som hatar jäger gillar min chokladpudding med jäger i :D pinsamt att en julnörd som mig inte kommit på julmustblandningen dock. Fast vi brukar shotta så mycket att det går åt ändå :laugh: Jag älskar jäger :love:

Låter jättespännande med chokladpudding med jäger. Recept? :D
 
Tack :love:
Ska prata med honom ikväll tänker jag, och se om det är så kört som det känns, eller om jag missförstått åt båda håll. Kan berätta mer efter jag vet :bow:
Gör gärna det! Och hör av dig såklart om du vill prata, är bara att PM:a :heart
 
Det gick ok att prata med honom :) Mycket lätt att prata med! Vill inte outa honom för mycket, men det blir inte mer just nu. Får se om det kan bli om ett tag. Vi kom överens om att han säger till om han vill gå på dejt, så kan vi fortsätta vara flörtiga utan att jag behöver tolka in för mycket :)
 
Snackade lite kort med Finland, sedan gick jag på promenad och hamnade på vägar jag och exet ofta promenerade på när vårt förhållande var som bäst... Ingen bra kombination :cry:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag ska testa Melatonin i ett par veckor för att se om det kan hjälpa mig att få lite ordning på sovtiderna. I "instruktionerna" står...
Svar
9
· Visningar
692
Senast: _Elly_
·
Kropp & Själ Dejtar en kille som inte vill använda kondom. den blir helt slak.. Har dejtat en del och detta verkar väldigt vanligt, killar vill inte...
2
Svar
36
· Visningar
4 136
Svar
1 380
· Visningar
140 998
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
463
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • 1-årsvaccination

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp