Dejtingtråden del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit fortsatt tyst från festkillen, nu skickade jag ett sms och kollade om han fortfarande vill ses imorgon och föreslog en pub. Jobbigt att vänta på svar...
Och nog ville han ses, han verkar pepp till och med, så jag har väl gått och överanalyserat hans tystnad helt i onödan. Jag frågade ju faktiskt inget i det sms:et han aldrig svarade på, så han såg det väl inte nödvändigt att skriva nåt.

Nu är jag pirrig! Inte nervös på det där förstadejtviset (vad är det för person jag ska träffa, kommer det bli skitstelt, kommer jag känna attraktion) utan för att det byggts upp förväntningar som jag är lite rädd för, och för att jag slängt mig ut så här offensivt med mitt initiativ och känner att nu måste jag hålla mig lite kall för att balansera upp det. Och tänk om han frågar rakt ut hur det kommer sig att jag hörde av mig? "Jo för jag har sen vi sågs den där festen fått en hang-up och inte riktigt kunnat släppa tanken på dig och att jag ville träffa dig igen, hur vi snackade så bra och synkade i våra tankar om livet och hur fin du var när jag sneglade på dig där du satt och halvsov i soffan innan alla drog hem, och jag bara kände att jag ville ha dig bredvid mig i sängen så jag kunde fortsätta titta på dig, och två dagar efter att jag bröt med min kille blev jag full och jag visste ju ditt namn så jag googlade fram ditt nummer och skickade iväg ett sms" är ju det raka enkla svaret, men jag får nog hitta på nåt lite coolare om jag inte ska skrämma bort honom. :)
 
Ja men så krokig är inte vägen så att det blir mer än dubbelt så långt bort :)

Beror på vart ni båda befann er senast ni loggade in på Tinder också. Kanske din match befann sig just 6 mil ifrån fågelvägen, utifrån din och hans gps från senaste inloggning. Min uppfattning är att det har stämt bra.
 
Det är väl om folk loggar in på datorn som positionen eventuellt kan bli lite off men annars så stämmer den väldigt bra det enda som kan variera är när just den positionen som används har uppdaterats.
 
Och nog ville han ses, han verkar pepp till och med, så jag har väl gått och överanalyserat hans tystnad helt i onödan. Jag frågade ju faktiskt inget i det sms:et han aldrig svarade på, så han såg det väl inte nödvändigt att skriva nåt.

Nu är jag pirrig! Inte nervös på det där förstadejtviset (vad är det för person jag ska träffa, kommer det bli skitstelt, kommer jag känna attraktion) utan för att det byggts upp förväntningar som jag är lite rädd för, och för att jag slängt mig ut så här offensivt med mitt initiativ och känner att nu måste jag hålla mig lite kall för att balansera upp det. Och tänk om han frågar rakt ut hur det kommer sig att jag hörde av mig? "Jo för jag har sen vi sågs den där festen fått en hang-up och inte riktigt kunnat släppa tanken på dig och att jag ville träffa dig igen, hur vi snackade så bra och synkade i våra tankar om livet och hur fin du var när jag sneglade på dig där du satt och halvsov i soffan innan alla drog hem, och jag bara kände att jag ville ha dig bredvid mig i sängen så jag kunde fortsätta titta på dig, och två dagar efter att jag bröt med min kille blev jag full och jag visste ju ditt namn så jag googlade fram ditt nummer och skickade iväg ett sms" är ju det raka enkla svaret, men jag får nog hitta på nåt lite coolare om jag inte ska skrämma bort honom. :)
Haha ja kanske en nedtonad version nu och den långa när ni hängt ihop ett tag ;)
 
Sitter på tåget hem till Skåne. Köpenhamn kommer och hämtar mig, och sen har vi en natt tillsammans. Det var meningen att vi skulle åkt till honom i morgon, och att sonen skulle med och för första gången sova över där. Men det verkar som om lite kräksjuka sätter stopp för de planerna. Så det dröjer minst 3 v innan vi kan ses, Köpenhamn ska utomlands över julhelgen.

På onsdag ska jag träffa Nya men antagligen går vi bara ut och tar en öl eller tre. Jag har för mycket att göra med barn, skola och jobb.
 
@Hero och @durachiny
Men då är min erfarenhet att det ändras sen efter ett tag, så att avståndet blir rätt. När det gäller honom har den konsekvent stått på 61 km. Vi har skrivit med varandra hela veckan och under den tiden har båda varit i respektive stad.
 
Dock intehört från honom ngt än men han jobbar inom militären så kan väll hända att han är ute på "uppdrag" så återstår o se
 
Jag har inte så bra framgång på Tinder. Jag gillar inte att bara gå på utseende och det finns så lite info att gå på i de flesta profiler så det blir få högersvep.

Så jag aktiverade mitt medlemskap på en annan datingsida som legat i träda i sådär ett år, och hade glömt vad intensivt det kan vara första dagarna efter att man registrerat sig. :nailbiting: Jag hann knappt gå igenom mina egna texter innan det började ramla in meddelanden.
 
Det gick åt helvete ikväll tyvärr. :(
Började bra. Han satte sig bredvid mig på puben och jag blev så attraherad och hångelsugen att jag hade lite svårt att hålla koncentrationen, men snacket flöt på fint, och vi drack öl efter öl och synkade i allt vi pratade om (utom en del tankar om veganism men där kunde vi ändå förstå varann), satt nära och touchade lite, allt kändes mysigt. Så gjorde jag ett litet försök att ta hans hand, och han slöt sig helt och blev stel. Mumlade något om att han nog inte kan motsvara mina förväntningar och undrade om vi kunde gå. Vi gick ut, och vid en gatukorsning stod vi länge och höll om varann medan han grät och pratade om hur svårt han har att släppa in och att det har nåt med barndomen att göra... Han frågade om vi kunde vara bara vänner. Visst. Vi sa hejdå.

Jag attraheras nog alltför lätt av instabila killar tror jag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag ska testa Melatonin i ett par veckor för att se om det kan hjälpa mig att få lite ordning på sovtiderna. I "instruktionerna" står...
Svar
9
· Visningar
687
Senast: _Elly_
·
Kropp & Själ Dejtar en kille som inte vill använda kondom. den blir helt slak.. Har dejtat en del och detta verkar väldigt vanligt, killar vill inte...
2
Svar
36
· Visningar
4 128
Svar
1 318
· Visningar
134 667
Senast: Bison
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
450
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Vad är rätt
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp