Dejtingtråden del 37

Jo så är det ju förstås.

Jag behöver nog egentligen hitta någon som både är bra på att ligga och höra av sig. Men jag orkar verkligen inte leta 🙈

Igår var jag ganska less på 4s igen. Att det ska vara så himla krångligt hela tiden. Så jag kände att det gör ingenting om vi inte ses igen . Och idag var det mitt liv som krånglade till det men sen fick vi ihop det ändå. Och då direkt ”nämen jag vill ju inte sluta med det här.”

Men jag tänker fasiken inte ligga på (hähähä) utan han får höra av sig och kan jag så kan jag.
 
Funderar på att skriva till mina tidigare dejter och fråga vad det är för jäkla fel på mig. 🙄😅

Inget alls.
Bara fel plats vid fel tillfälle.

+1 på det. Jag har varit på några väldigt trevliga dejter, där det enda "felet" var att det blev mycket annat i livet att rodda med, eller att jag råkade träffa någon annan som det klickade lite mer med i samma veva. Hade inte den slumpen varit hade det absolut kunnat bli den andra personen lika gärna.
 
Det finns en kille som verkligen känns så genuint fin och trevlig. Vi pratar lite på jobbet när tillfälle ges och skriver då och då utanför. Han är jättegullig, skrev igår att jag är så fin och att han alltid tyckt att jag verkat så charmig och trevlig.

Sen är det ju asdålig tajming nu eftersom jag egentligen inte alls tänkt träffa någon. Men han verkar rätt lugn och inte så på så förhoppningsvis är han chill med att ta det lugnt och bara se vad som händer 😄
Jag skulle ju leva ensam forever och letade definitivt inte men när något dyker upp sådär rakt framför en så är det ju bara att hänga på liksom🤷‍♀️
 
+1 på det. Jag har varit på några väldigt trevliga dejter, där det enda "felet" var att det blev mycket annat i livet att rodda med, eller att jag råkade träffa någon annan som det klickade lite mer med i samma veva. Hade inte den slumpen varit hade det absolut kunnat bli den andra personen lika gärna.
Det känns mer att som jag är någon slags pausunderhållning tills man hittar någon att skaffa barn och hus med. 😒
 
Pratade i telefon med den fina i 3 h och 40 min igår, jag som inte ens gillar att prata i telefon 😆
Men ja, vi har iaf väldigt lätt att prata med varandra och är väldigt lika på många sätt. Det var kul 😁
Han är lite söt när han hittar anledningar att komma upp till oss bara för att se mig, jag är oftast väldigt busy och har sällan tid att prata så han står någonstans och pratar med någon i mitt team istället 😄
 
Fick lite kontakter när jag la ut ett inlägg om mig på en singelgrupp på FB.
De flesta, nästan alla som jag skrivit med bor ett par timmar bort och har barn.
Det är lite de jag känner att jag egentligen inte orkar då jag relativt nyligen haft kaos med mitt ex o som sagt vi flytta en gång per år pga han…
Har en kvar som vill ses nästa vecka o jag vet inte om jag bara borde ställa in? Då han bor 3 timmar bort o har barn.

Sen mår jag sådär då jag gått upp ännu mer i vikt så har typ ett par jeans som passar.

Jaja, borde nog fokusera på allt annat utom en partner.
 
Även hört att mitt ex kontaktat gemensamma jobbarkompisar och frågat om mig.
Han är dock fortfarande blockad överallt så jag slipper kontakt.
Han har även kontaktat en släkting o skriver på hens inlägg på facebook (ja ser inte de då han är blockerad)
 
Fick lite kontakter när jag la ut ett inlägg om mig på en singelgrupp på FB.
De flesta, nästan alla som jag skrivit med bor ett par timmar bort och har barn.
Det är lite de jag känner att jag egentligen inte orkar då jag relativt nyligen haft kaos med mitt ex o som sagt vi flytta en gång per år pga han…
Har en kvar som vill ses nästa vecka o jag vet inte om jag bara borde ställa in? Då han bor 3 timmar bort o har barn.

Sen mår jag sådär då jag gått upp ännu mer i vikt så har typ ett par jeans som passar.

Jaja, borde nog fokusera på allt annat utom en partner.
Är det avståndet och barn som gör att du funderar på att ställa in, eller är du osäker på hur intresserad du är av honom?

Mitt liv var typ kaos innan jag träffade US och jag var inte helt övertygad om att jag ville gå på dejten, men han hade ansträngt sig och fixat biljetter till Sveriges bäste artist för min skull plus ordnat en flygresa för att ses så jag åkte dit, och det var ett av de bästa besluten jag har tagit i hela mitt liv. Visst, det är krångligt att bo i olika länder och vi har en del att lösa, men på sikt kommer vi att lösa det. Jag träffade äntligen rätt person, mitt i allt elände som var då, och han var jättefin och såå tålmodig trots att jag mer eller mindre var ett mentalt vrak. 😍

Förstår att det är jobbigt när kläderna inte vill passa (har själv haft en sådan period då det kändes som att jag hade fyra olika storlekar i garderoben) men du har väl mer betydelsefulla kvaliteter än yttre sådana? 😊

Säger magkänslan nej - ställ in. Man är inte tvingad att gå på en dejt bara för att man tidigare sagt ja. Ska någon resa 3 h kan det dock vara snällt att ställa in i så pass god tid att den andra inte behöver göra onödiga utlägg eller får vända på vägen.

Är du nyfiken på honom - gå. De allra flesta vuxna människor är mer intresserade av en persons insida än utsida. ❤️
 

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 474
Kläder & Bli fin Går det och hur? Jag gissar att det inte bara är att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. Går...
Svar
5
· Visningar
382
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Äntligen har jag provat hårdtvålsschampo och jag är frälst, det löddrar supermycket och hårbottnen är betydligt mindre torr. Samt...
Svar
17
· Visningar
547
Senast: Krystalline
·
Hemmet För att få veckorna att flyta på smidigt så söker vi en whiteboardtavla som veckoplanerare. Den behöver ha veckodagarna uppradade och...
Svar
9
· Visningar
769
Senast: Guldaskig
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda 2022
  • Vad är rätt

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp