Dejtingtråden del 37

Alltså, detta här blev något helt annat än tänkt.
Jag träffade ju J och vi hade ett för-julfirande tillsammans med hans vänner och alla barn. Där träffade jag H som jag inte pratade jättemycket med under kvällen men vid ett tillfälle så stod vi ensamma och samtalet bara flöt på. Så sen dess har vi haft många långa samtal och sets några gånger. Så ja, detta blev inte alls som jag trodde. Och nu ska jag helt enkelt bara försöka sitta still i båten och avvakta 😅
 
Jag vet inte om jag vill längre och nu frågar hon om att ses redan nästa helg.
Jag vet att man får ångra sig och säga nej, men det blev så konstigt nu när jag nog var ganska på ett tag…
Eller så ska man ge det en chans ändå. Suck.
Av vilken anledning vill du inte längre?
 
B skrev att han saknade mig nu ikväll...
Jag saknar inte honom, so it is what it is.

Eller jag saknar det vi gjorde tillsammans, att han var lite drivande och faktiskt ville dejta. Men det är ju inte att sakna personen i sig.
 
Jag vet inte om det är en effekt av att folk har umgåtts tätt ihop med sina partners under helgerna, men just nu väller det in upptagna män på mitt Tinder. Inte såna som uttalat är i en öppen eller polyamorös relation, det här är snubbar som explicit "söker det förbjudna" etc etc :yuck: Försök inte blanda in mig i er otrohet tack, det står "ethical non-monogamy" under min relationstyp.
 

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 560
Kläder & Bli fin Går det och hur? Jag gissar att det inte bara är att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. Går...
Svar
5
· Visningar
401
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Äntligen har jag provat hårdtvålsschampo och jag är frälst, det löddrar supermycket och hårbottnen är betydligt mindre torr. Samt...
Svar
17
· Visningar
560
Senast: Krystalline
·
Hemmet För att få veckorna att flyta på smidigt så söker vi en whiteboardtavla som veckoplanerare. Den behöver ha veckodagarna uppradade och...
Svar
9
· Visningar
778
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp