Dejtingtråden del 37

Jag är nog alldeles för dålig tillit till män/människor för att dela med mig av något sådant. (Intima bilder på mig till män jag träffar på nätet menar jag då). Jag inser att jag är lite hämmad på det planet. Jag vill definitivt inte ha bilder på dem (många verkar med nöd ta vettiga bilder på sig själva med kläderna på så utan kläder :nailbiting: ). Jag har inga problem med att vara naken eller lättklädd, men jag gillar inte att bli sexualiserad av andra. Tanken på att någon som jag någon gång haft en relation med har intima bilder av mig är inte heller jättekul. Med det sagt, så har det funnits intima bilder på mig som togs av ett ex på hans önskemål, men jag hoppas de är raderade nu. Men det fanns en period efter att relationen tagit slut när det inte alls kändes bra att han hade de där bilderna.
 
Jag är nog alldeles för dålig tillit till män/människor för att dela med mig av något sådant. (Intima bilder på mig till män jag träffar på nätet menar jag då). Jag inser att jag är lite hämmad på det planet. Jag vill definitivt inte ha bilder på dem (många verkar med nöd ta vettiga bilder på sig själva med kläderna på så utan kläder :nailbiting: ). Jag har inga problem med att vara naken eller lättklädd, men jag gillar inte att bli sexualiserad av andra. Tanken på att någon som jag någon gång haft en relation med har intima bilder av mig är inte heller jättekul. Med det sagt, så har det funnits intima bilder på mig som togs av ett ex på hans önskemål, men jag hoppas de är raderade nu. Men det fanns en period efter att relationen tagit slut när det inte alls kändes bra att han hade de där bilderna.

Skickar bara på snap, de raderas.
Det går ju att fota av skärmen visserligen.

Skickar heller inte bilder på ansiktet om utifall att.
 
Väldigt många gör skärminspelning på snap också. Supervanligt.

Generellt ska man inte tänka att snap raderas för det är så lätt att spara och sprida material därifrån.

Jo men det ser man. Och då blir det inget mer. Eller rättare sagt, det är ju med en person jag litar på och som sagt, inga ansikten (eller tatueringar). Dvs det är inte till vem som helst.
 
Inget dag 3 av 4. Ändå lite tråkigt från någon som säger sig vilja träffas igen.

Träffade på H imorse som var väldigt sen men faktiskt t.o.m. ringde och berättade läget. Jag hade inga tider att passa så jag väntade. Vi är ändå himla bra på liggandet även när jag inte riktigt är i funktion 😎

4/4 och tystnad. Jag tänker att jag släpper det helt enkelt.

H må vara hopplös att planera något med men han hör självmant av sig. Kan föreslå tid och plats osv, dvs det är inte bara jag som driver det. Borde antagligen vila i det ett tag och istället ägna energi och tankemöda åt att skriva klart min uppsats.
 
Jo men det ser man. Och då blir det inget mer. Eller rättare sagt, det är ju med en person jag litar på och som sagt, inga ansikten (eller tatueringar). Dvs det är inte till vem som helst.
Nej, man kan göra en skärminspelning utan att den andra ser det.

Man ska akta sig för att sprida en bild på nätet av att snapchat är ofarligt eftersom det raderas. Det är allt.

Hur du gör har jag ingen uppfattning om.
 
Jag är nog alldeles för dålig tillit till män/människor för att dela med mig av något sådant. (Intima bilder på mig till män jag träffar på nätet menar jag då). Jag inser att jag är lite hämmad på det planet. Jag vill definitivt inte ha bilder på dem (många verkar med nöd ta vettiga bilder på sig själva med kläderna på så utan kläder :nailbiting: ). Jag har inga problem med att vara naken eller lättklädd, men jag gillar inte att bli sexualiserad av andra. Tanken på att någon som jag någon gång haft en relation med har intima bilder av mig är inte heller jättekul. Med det sagt, så har det funnits intima bilder på mig som togs av ett ex på hans önskemål, men jag hoppas de är raderade nu. Men det fanns en period efter att relationen tagit slut när det inte alls kändes bra att han hade de där bilderna.
Nä, jag skickar aldrig nakna helfigursbilder och är väldigt selektiv med att ens ha med hela ansiktet. Man vet aldrig var bilderna hamnar.
 
Nä, jag skickar aldrig nakna helfigursbilder och är väldigt selektiv med att ens ha med hela ansiktet. Man vet aldrig var bilderna hamnar.
Hm...även om det skulle vara väldigt trist om intima bilder på mig skulle spridas så är det primärt känslan av att den andra personen har intima bilder på mig som den kan sitta och titta på som stör mig mest. Om jag avslutat den sexuella relationen med någon vill jag gärna inte att den andra parten kan fortsätta den. Som killar som liksom har en låda med minnen från gamla relationer, obehagligt!
 
Just hemkommen efter en fyra timmar lång dejt. Vi hade så mycket att prata om, fantastiskt. Hon skulle upp tidigt imorgon, annars hade vi nog kunnat sitta kvar på baren hela natten och pratat.
Vi sa att vi skulle ses igen, så jag hoppas på att det blir så.
 
Denna veckan har allting gått på sparlåga. Lite skrivande på messenger och nått telefonsamtal men H har haft fullt upp med både nytt jobb och barn. Även om jag träffat hans barn också fast det var på de firanden vi varit hos J.

H har börjat jobba hos J som sagt. Och jag och J har också skickat lite på messenger. Men tänker inte dejta bägge samtidigt, det blir inte alls bra 😅
Så just nu är tanken att jag får se var det leder med H, även om det är J som har det jag önskar
 
Ni som skickar intima/naknabilder, är det något som ger er något? Gör ni det för er egen skull?

Japp, jag älskar uppmärksamheten och att visa upp min kropp/figur, kan typ stå och titta på mig själv i spegeln efter att jag duschat och tänka "Gud vad snygg jag ser ut, detta måste någon mer få se" (vet att jag låter lite som en narcissist nu, men vill främst säga att det är okej att tycka om och vara stolt över sin kropp). Skulle inte göra mig något om bildarna hamnade på villoväger eller delades med andra heller, jag skäms inte ett dugg över dom.

DB har aldrig nånsin frågat efter en bild, och skickar knappt några - jag har fått kanske 2 bilder på honom utan skjorta ila 4 år.... Men han har en drös med mer eller mindra intima bilder på mig. Exet har nog raderat sina eller tappat bort dom när han bytt telefon, sedan finns det en del kontakter av mera kortvarig karaktär som fått någon bild, jag har inte riktigt koll på alla. Skickar dock till 99% bilder som bara är halvnakna och sexiga, och visar absolut inte "allt" till folk jag inte känner väl. Och skickar aldrig till folk som tjatar om bilder, det år bara avtändande.....
 
1705209551457.png
 

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 554
Kläder & Bli fin Går det och hur? Jag gissar att det inte bara är att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. Går...
Svar
5
· Visningar
401
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Äntligen har jag provat hårdtvålsschampo och jag är frälst, det löddrar supermycket och hårbottnen är betydligt mindre torr. Samt...
Svar
17
· Visningar
560
Senast: Krystalline
·
Hemmet För att få veckorna att flyta på smidigt så söker vi en whiteboardtavla som veckoplanerare. Den behöver ha veckodagarna uppradade och...
Svar
9
· Visningar
778
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp