Deklarationen 2013

Sv: Deklarationen 2013

Jag brukar betala för mycket skatt och brukar få tillbaka 5-10 000 kr. Men jag kunde inte läsa någonstans hur mycket jag ska få tillbaka? Men antar att jag får vänta och se tills brevet kommer :)
 
Sv: Deklarationen 2013

Nej du gör som jag skrev:

Logga in på inkomstdeklaration 1 --> Skatteuträkning --> Nästa --> Längst ner på sidan = Belopp att få tillbaka exkl ränta.

:)
 
Sv: Deklarationen 2013

Var det så lätt? Nu känner jag mig helblåst :o. Men jag får i alla fall tillbaka lika mycket som jag räknat ut att jag skulle få så det var ju bra. Tusen tack för hjälpen!
 
Sv: Deklarationen 2013

Fram till 15 april är det lugnt. (Säger Skatteverket på sin hemsida.)
Jag har inte heller fått min än men jag brukar ändå deklarera på internet.
 
Sv: Deklarationen 2013

Just nu kan man inte deklarerar med Nordea bank-id typiskt! :banghead:

Har dock pratat med skatteverket som ger anstånd om problemet inte ordnar sig, men jag vill ju få detta fixat och se hur det ser ut.

Jag som äntligen tagit modet till mig för att se om jag klarar av att ordna min deklaration med bilagor som jag inte riktigt förstår mig på. :nailbiting:
 
Sv: Deklarationen 2013

Men vad irriterande!
Jag hade helt glömt bort att man skulle deklarera. Så jag satt imorse när jag egentligen skulle skriva hemtenta och gjorde det. Bra tajming, bra dag. :( Nåja, får hoppas det blev rätt iaf, har aldrig begärt ackumulerad inkomst förut..
 
Sv: Deklarationen 2013

KL

Deklarerade häromdagen. Efter att jag dragit av för resor till och från jobbet ska jag nu få pengar tillbaka istället. Weeii! :D
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Till veckan kommer deklarationen för många av oss. Man får reda på om får tillbaka på skatten eller om man behöver betala. Jag brukar få...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
22 332
Juridik & Ekonomi Scannade papper KU25 jag fick från Wolksvagen för mitt billån. Försöker lägga in den i deklarationen, men får felmeddelande "Kontrollera...
Svar
7
· Visningar
334
Juridik & Ekonomi Jag satte in pengar i mitt o min partners gemensamma konto i en annan bank. Trodde jag. Nu när jag gick in och tittade fanns de inte...
Svar
12
· Visningar
971
Senast: nullo-modo
·
Juridik & Ekonomi Mitt körkort har gått ut idag och jag skickade in handlingar för nytt körkort i januari men missade att registrera inbetalningen. När...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 564
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp