Dela GPS position?

Pialotta

Trådstartare
Jag vill dela min GPS position från mobilen, främst när jag rider men gärna annars med då jag är mycket ute i skog och mark.

Vilken app är bäst till det?
Läste om någon som hade en smartklocka som delar position till anhörig, kan det vara något?

Jag vill dela min GPS position från mobilen, främst när jag rider men gärna annars med då jag är mycket ute i skog och mark.

Vilken app är bäst till det?
Läste om någon som hade en smartklocka som delar position till anhörig, kan det vara något?
Iwatch är den bästa tycker jag. Man måste inte heller ha telefonen med sig ut heller utan det räcker med klockan. Dyr men värd pengarna enligt mig.

Liknande trådar

Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 460
Senast: Kajsalisa
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
754
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Hej! Jag griper lite efter halmstrån här. I höstas fick jag smärta och svullnad från hälsenan. Har varit hos fysioterapeut och läkare...
Svar
1
· Visningar
148
Senast: Grazing
·
Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
1 140
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Hjälp

Hund, Katt, Andra Djur