Den onämnbara lösningen - Buke-style

Alltså, jag har bara läst första inläggen och nu får ni tycka precis vad ni vill om mig i skrift för jag lovar att inte ta upp alls åt något håll,,,,,,typ. :p

(Iallafall inte innan nån skrivit nåt.)

*Går och försöker dränka mig i duschen ikväll igen.*
 
Jo, men jag ändrade lite i den och orkade inte göra det i ett program där jag kunde behålla blinkningen samtidigt. Jag har kvar originalet så när man minst anar det så kommer det en blink!
:up: Jag var lite rädd att det var jag som var knäpp eller att datorn segade som fan. Vet inte vilket av alternativen som är mest trolig (eller upprörande).
 
Hur länge satt du och stirrade på avataren och väntade på blinkningen? ;)
Hur länge är det rimligt att vänta på att en haj ska blinka? :angel:



giphy.gif
 

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 048
Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 346
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
575
Senast: niardasp
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 942
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp