Den värsta mardrömmen...

Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag fick veta igår att den här gravplatsen ligger på gammal betesmark, vilket också syns på naturen :)

*kl*
Körde till dagis och lämnade Alice men bilen vill inte köra hem igen så nu väntar jag på mamma. Suck! Alltid är det nåt som ska jävlas ;)

Tur det var nu och inte 3 minuter innan kontraktskrivning alt. så pass att man skulle missa tiden för kontraktskrivning vid hämtning.

Haha låter toppen :D

Snaaaaart kontraktskrivning! Nu är vi ju inne på att räkna ned minuter istället för timmar :banana:

Tack tack :) bara godkännande från föreningen kvar, men går det smidigt så kan vi få tillträde 21/1.

Liknande trådar

Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 295
Senast: Twihard
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 410
Senast: Raderad medlem 147980
·
Kropp & Själ Hej! För några veckor sedan gick min - alldeles, alldeles för unga - mamma bort helt oväntat i en massiv hjärnblödning. Jag hade pratat... 2
Svar
20
· Visningar
3 048
Senast: Pipleksak
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 283

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka