Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack vännen, kommer nog tvinga dig till sällskap när alla måsten är avklarade![]()
När vi sålde lägenhet efter min mamma avgjordes affären när budgivarna slutat bjuda. I vårt fall tog det ara två dagar tills de var nöjda, men det kan ju ta mer beroende på hur många som bjuder och vad de är beredda att betala. Men man märker ganska snart när budgivningen är klar och alla är nöjda.Har de något slutdatum för sista bud?![]()
Som jag sa, sorg tar oerhört mycket på krafterna! Försök acceptera det... (och se till att få din sjukskrivning förlängd om det behövs, så du inte behöver ge dig på att försöka hitta ett jobb när du knappt orkar hålla näsan över vattenytan)Alltså, det känns ju som att jag inte gör något alls så det känns så futtigt att bli helt slutkörd :/
Jag förstår frustrationen. Min hjärna blev ju "skadad" 2008 när jag gick in i väggen och jag blir galen på
trögheten och initiativlösheten med jämna mellanrum. Men jag lär mig mer och mer att acceptera det. Kan ju inte skynda på, då blir det bara värre.
*kl*
Tog med storasyster (som snart är färdig byggnadsingenjör) på kvällens visning, hon började direkt planera för att bygga om sovrum och vardagsrum till tre rum om några år![]()