Der här var nåt nytt!

Plantan

Trådstartare
Nåt du aldrig hört eller sett förr!? Nåt du i hela ditt liv inte kunnat ana fanns över huvud taget! Nyheterna dumpas här:
Screenshot_20231025_120040_Facebook.jpg
 
Handduksvärmare visste jag inte att man kunde köpa lite hursomnhelst och ställa lite varsomhelst. Varma handdukar har jag får låna på flyget. Då har nån kommit med en tång och lagt en snorhet liten handduksslamsa i händerna på en, och man sagt Ho! Ha! istället för tack, när man tagit emot den. Handduksvärmare trodde jag satt fastskruvade i flygplan och inten gick att ta lös och flytta runt på utan att ett helt flygplan hängde med. Vem använder en handduksvärmare där hemma? Blir
 
Handduksvärmare visste jag inte att man kunde köpa lite hursomnhelst och ställa lite varsomhelst. Varma handdukar har jag får låna på flyget. Då har nån kommit med en tång och lagt en snorhet liten handduksslamsa i händerna på en, och man sagt Ho! Ha! istället för tack, när man tagit emot den. Handduksvärmare trodde jag satt fastskruvade i flygplan och inten gick att ta lös och flytta runt på utan att ett helt flygplan hängde med. Vem använder en handduksvärmare där hemma? Blir

Vanligt hos massörer. Och fantastiskt skönt att få varma handdukar draperade om sig innan massagen!
(De brukar inte vara så där snorheta som handdukarna man får på flyget.)
 
Fast handduksslamsorna (på dyra långflygen?) är ju varmblöta*, så man typ fräschar upp sig lite, tvättar av sig resdammet.
*Skållheta!!
 
Så här såg den ut inuti:
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20231025_175519_Facebook.jpg
    Screenshot_20231025_175519_Facebook.jpg
    113,8 KB · Visningar: 87

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 594
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 270
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Hur skulle ni bemöta en person, ni inte känner, på ett nytt jobb som från dag 1 börjar säga saker ironiskt till er? Började nytt jobb i...
2
Svar
39
· Visningar
3 361
Senast: Bulldoozer
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
738

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp