Det borde vara straffbart!

Ja precis! Även till synes vettiga fb-vänner lägger då och då upp sån skit. Jag fattar det inte. Straffet borde vara att klistra in Joakim Lamottes videor på sin profil varje dag i en månad.

Det borde vara straffbart att förstöra trådar med LaMotte! :mad:
Som straff verkar det rimligt att behövs gå på alla hans föreläsningar i två månaders tid, där en förväntas sitta på första raden och tindra med ögonen samt be om autograf efter varje föreläsning!
 
äta illaluktande mat på bussen, vilket borde straffas med omedelbar avstigning, indraget busskort och ett förbrytafoto på bussbolagens hemsida där även maten ska nämnas så alla förstår vad personen gjort.
Variant på denna:
Att tågvärden kommer fram till mig under färd och plockar fram sin frukost bestående av ägg och/eller salamimackor. Tar en tugga, lämnar resten framdukat, och försvinner ut i tåget. Och där sitter jag i stanken och kommer inte därifrån på en timme. :meh:
Straff: permanent reva i röven på uniformsbyxorna.
 
Det borde vara straffbart att spela hög musik i hörlurar av typen som låter omgivningen höra lika mycket på musiken som den som har på sig hörlurarna (av någon märklig anledning lyssnar personer med sådana hörlurar alltid på skitdålig musik). Lämpligt straff torde vara kraftigt nageltrång på samtliga naglar samtidigt (för hörlurarna, inte musiksmaken).
Jag blir lite fundersam ibland över om jag spelar så högt :o Men det är pga jag har en hörselskada och behöver ha högt ljud för att höra, speciellt med andra ljud runt omkring.
(Ingen nageltrång please, jag har haft problem med det förut :o)
 
Folk som envisas med att skrika i telefonen i köer.

Folk som ställer sig och pratar i mitten av en gångväg i typ köpcenter, eller just bakom en dörr.

Folk som har problem med sina kroppsliga odörer.

Folk som SMASKAR MED TUGGUMMI! JAG SPYR. Hägning klockan tre på torget.

Mynt och sedlar som förvaras i BH:ar, svettiga, varma, blöta sedlar. GÖTT.

Folk som lyssnar på musik, eller tittar på videor på tåget/bussen/varsomhelst UTAN hörlurar. Vem fan gör så? Idioter.

Folk som tränger sig före i kön, fråga mig om du har en glass om du kan gå före, du får det jag lovar. MEN TRÄNG DIG INTE. Dock är jag för snäll för att bråka, dumma mig.

Folk med mentaliteten ''Äsch det kan någon annan göra''.

Folk som låter sina irriterande ungar göra precis vad de vill. Speciellt skrika, sitta i en kundvagn och bara skriker. Okej, du har tappat hörseln pga dena skrikande unge, jag vill ha min kvar, tack. Stoppar alltid fingrarna i öronen om jag måste vara nära, skiter i om det är otrevligt, vilket det tydligen är pga de blickar jag får.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp