Det där med fysisk attraktion

Sv: Det där med fysisk attraktion

Har varit i samma sits som du x ggr. Kände mig inte fysiskt attraherad, men gillade (i något fall till och med älskade) vederbörande som person. Jag försökte verkligen bli kär i hela människan sas och ville väldigt gärna känna attraktion. Sex kan jag ha utan att det fysiska klaffar - lust är för mig mer en funktion av stämning, personkemi och tillfälle - men jag insåg att jag inte ville eller kunde ha ett förhållande med någon som jag inte var genuint attraherad av både fysiskt och intellektuellt.

Jag tycker inte att du är ytlig!
 
Sv: Det där med fysisk attraktion

Precis så känner jag. Önskar av hela mitt hjärta att hans personlighet hade varit nog och det är klart jag kan ha sex med honom rent funktionellt, men det blir liksom inte bra. Vill känna att jag vill ta på honom och ge tillbaka på alla sätt när han är så fin mot mig, men det fanns liksom inte. Så ja, det går ju inte...

Så attans surt bara att man inte ska lyckas träffa den perfekta kombinationen nån jäkla gång...
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 780
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 880
Senast: jemeni
·
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 582
Senast: Ramona
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 529
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp