Det dr konstiga/roliga spelet

Sv: Det dr konstiga/roliga spelet

Minns inte helt säkert men finns det inte 3 platser att skriva på? Du ska i såfall fylla i på fler ställen för att få fram den slutliga koden (som jag inte minns var skriver).
 
Sv: Det dr konstiga/roliga spelet

jo det gör det men det händer inget är det samma kod till alla eller måste jag ha 3 koder också?
 
Sv: Det dr konstiga/roliga spelet

Du ska ha olika koder. Tänk på vad det står där du ska skriva koderna. När du kommer på det är det så, uppenbart om det nu är där jag tror ;).
 
Sv: Det dr konstiga/roliga spelet

ucsh och fy vad bra du är :bow: nu får jag dessvärr ingen ordning på pilarna vid ufona
 
Sv: Det dr konstiga/roliga spelet

Vilken är det? Är det den där UFOt står till höger och man har något sikte till vänster?
Med någon kod?
Den har jag ingen aning om men lyckas alltid få till det genom att bara slumpa
 
Sv: Det dr konstiga/roliga spelet

nu har jag skickat iväg det ena ufot och lyckats öppna ett skåp i väggen och satt dit den vita bollen så att den svävar så man kommer till baka till det tidigare krachade ufot en 2:a gång och så har jag givetvis kört fast för miljonte gången.. någon som vet vad jag ska göra ??
 
Sv: Det dr konstiga/roliga spelet

Du ska inte retas och peta den stackars ailen i revbenen, du ska ta ett rejält tag i nackskinnet och lyfta honom istället.
 
Sv: Det dr konstiga/roliga spelet

jag måtte vara dum i huvudet för jag kan inte för mitt liv få upp honom
 
Sv: Det dr konstiga/roliga spelet

Klicka ner knapp, håll in, lyft gubben, lägg honom i ufot, släpp upp knappen.

Enda manövern i spelet som inte är bara klick, utan som faktiskt är drag-and-drop.
 
Sv: Det dr konstiga/roliga spelet

Hur gör man när man kommer till rummet med datorn, vart finns förstorningsglaset?
 
Sv: Det dr konstiga/roliga spelet

Nu har jag fastnat:crazy:
Jag är på en bana med en hiss som fattas el och en maskin som har fyra sidor som kan byta färg.
HJÄLP!:confused:
 
Sv: Det dr konstiga/roliga spelet

jag är helt fast på första nivån :crazy: har hittat postern, lagt den under dörren och har hittat skruvmejseln. Sen är jag fast:confused: what to do?
 
Sv: Det dr konstiga/roliga spelet

Använd skruvmejseln till att hitta en skruv.
Nu är jag i ett stängt rum med 4 monitorer.
 
Sv: Det dr konstiga/roliga spelet

Vilken är det? Är det den där UFOt står till höger och man har något sikte till vänster?
Med någon kod?
Den har jag ingen aning om men lyckas alltid få till det genom att bara slumpa
Där är jag nu, jag har provat alla kodkombinationer två gångar, men jag vet ju inte vart jag ska sikta heller. :crazy:
 
Sv: Det dr konstiga/roliga spelet

du ska ställa siktet längst ner till höger och så trycker du 2gg på första knappen och två på andra osv
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 883
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 963
Senast: Niyama
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
223
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 491
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp