Det dr konstiga/roliga spelet

Sv: Det dr konstiga/roliga spelet

Kan du inte lyfta upp trappen?Sen skjuter du in plattorna olika långt med alla så de svarta strecken på plattorna löper ihop hela vägen från hö-vä.

Du har fångat huvudet ?
 
Sv: Det dr konstiga/roliga spelet

Ja man kan fortsätta senare det är bara att välja fortsätta spel när du ska starta igen
 
Sv: Det dr konstiga/roliga spelet

Men hur skjuter man in plattorna, det går inte har försökt på alla möjliga vis.

Ja huvudet är infångat, ligger i diskettasken :D
 
Sv: Det dr konstiga/roliga spelet

Nu är jag förvirrad.....tänka tänka. .....Du har de tre plattorna och du har fått upp trappen?
Då klickade jag på en platta och klickade sen på den högra platsen under trappen så åkte den in där sen tog jag nästa . När alla var på plats så klickade jag på en i tagen så de åker ut lite och hamnar i rätt lägen.
 
Sv: Det dr konstiga/roliga spelet

Hur vet man att dom är i rätt läge (och på rätt plats)
jag kanju inte flytta plattorna sedan.. när dom väl ligger där.

Ska man släppa ner huvudet där sen? jag fattar verkligen inte.

haha :rofl:
 
Sv: Det dr konstiga/roliga spelet

När du väl fått in dem är det bara att klicka så åker det ut ett steg klickar du igen så åker den ett steg till. Du ska få linjen från höger till vänster att gå över alla plattor så att du kan släppa in huvudet där och den kan följa linjen över till västra sidn.

mellan varje platta ser du ett litet svart sträck . Du måste få de andra linjerna att passa in med dem så att det blir en hel linje.
 
Sv: Det dr konstiga/roliga spelet

:confused: Jag blir galen! Klarade den gröna väggen igår men nu går det inte! Jag fick börja om där när jag startade om. Trycker snart ihjäl mig... Men det är för många svarta rutor hur jag än gör...:crazy:
 
Sv: Det dr konstiga/roliga spelet

Banan där man har kommit ut i stan vad göra?? har hittat yxan men vad och sandpapper men hur många gånger ska man slipa yxan??
 
Sv: Det dr konstiga/roliga spelet

Du måste slipa på alla sandpapper.

Jag på ett ställe med en "planteringslåda" i ett rum där är även ett hål i taket ovanför lådan. I nästa rum till höger är det en monitor på väggen sen går man ut och där är ett träd. Till vänster om rum 1 är det en kontrollpanel och ännu ett till vänster är en dörr (icke öppningbar).
Jag har hittat en stege och lyckats få ett träd i "lådan" men hur gör jag för att komma upp till hålet. Stegen går inte att luta mot trädet.
 
Sv: Det dr konstiga/roliga spelet

Hittade en Walkthrough och kom slutligen på vad jag gjort för fel.
Tyvärr var det sista banan hittills :(
 
Sv: Det dr konstiga/roliga spelet

men vad ska man göra när man slipat yxan på alla sandpapper?
 
Sv: Det dr konstiga/roliga spelet

Använda den :idea: :devil:

Jag kan avslöja hur men det är roligare för dig om du kommer på det själv.
 
Sv: Det dr konstiga/roliga spelet

gaaah nej hjälp mig jag tycker att jag har provat allt:confused:
pleeaase:)
 
Sv: Det dr konstiga/roliga spelet

Börja från vänster uppifrån och ner. Sen tar du nästa rad och kör uppifrån och ner. Klicka så att de svarta blir gröna . Om du tar rad för rad och hoppa inte runt . Så ska du se att det ordnar sig.
 
Sv: Det dr konstiga/roliga spelet

Okej
Jag säger inte exakt hur du ska göra men ger en rejäl hint.
Markera nedanför för jag skriver det med vitt så det bara går att läsa om man verkligen vill.
Ta en ordentlig titt på kvarnvingarna
 
Sv: Det dr konstiga/roliga spelet

vad fånigt jag provade det en gång innan jag slipat färdigt yxan aja gick mycket bättre sen men nu är jag i ett rumm med en dator har fått på srömmen och hittat en kod men hur jag än skriver inden så blir det fel prowade tom strömkoden och det enda jag kan få upp är en blid på appelsiner kam man få be om en ny liten hint *jag ber på mina bara knän*;)
 
Sv: Det dr konstiga/roliga spelet

och an man kan ändra bakgrundsblid men det har inte hjälp mig
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 884
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 964
Senast: Niyama
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
223
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 520
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp