JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Det här med att avgöra om en katt är övergiven eller ej...
Bukefalos 30 år!
Jag träffade en gammal bekanting idag
Hittekatt
Övr. Katt Har en okänd katt som strykt runt hemma. Den har inget halsband och är extremt skygg de senaste veckorna.
Håller på att leta för att se...
Startad av Vinur
20 Jun 2026
Svar: 3
Visningar: 170
Katt
Väldigt intensiv katt
Övr. Katt Startar en ny tråd om vår nya stallkatt som är väldigt intensiv och extremt kontaktsökande. Jag vet att vi inte har haft honom så länge...
Startad av Emmi
1 Jul 2026
Svar: 5
Visningar: 409
Katt
Släppa ut skygg katt på nytt ställe?
Övr. Katt Kort bakgrund, men skaffade en stallkatt för exakt 2 veckor sedan. Katten kommer från ett katthem och de letade efter ett hem i ett...
Startad av Emmi
20 Jun 2026
Svar: 6
Visningar: 609
Katt
Lämplig kattras?
Övr. Katt Sonen på 4,5 fullkomligt älskar katter och har nu i flera dagar (en halv evighet, ni vet, för ett beslut kring ett djur som kommer leva...
Startad av Hedinn
11 Sept 2026
Svar: 18
Visningar: 531
Katt
Valp, tips och råd
Övr. Hund Jag betalade handpenning för min första hund. Mest jag som insisterade på det för jag var så nervös och det var min första hund. 😅 Fick...
mysboll
19 minuter sedan
Svar: 30
Visningar: 966
Hund
Valp 2026
Övr. Hund För min del handlar det nog mycket om att det är inte superkul för hundarna att behöva tillbringa 14 timmar i bilen. Så kan jag undvika...
Philosophia
40 minuter sedan
Svar: 538
Visningar: 37 597
Hund