Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag inser ju när jag läser alla svar att jag skulle ha frågat något annat än hur långt en åker i kris, för givetvis åker de flesta så långt som behövs.
Så ersättningsfrågan blir:
Hur långt/ lång tid skulle du köra för dem av dina hobbyer?
Jag inser ju när jag läser alla svar att jag skulle ha frågat något annat än hur långt en åker i kris, för givetvis åker de flesta så långt som behövs.
Planen är att köra till Frankrike om en dryg månad. Vi är då tre i samma minibuss. Tyvärr så kör jag mycket för min hobby, vi försöker samåka så mycket det går men dels så kommer man ofta från helt olika delar av landet och att mer än två personer i en vanlig bil blir rätt svårt. Det går på håret in 3 i min bil om man bara tar med basgrejerna.Jag inser ju när jag läser alla svar att jag skulle ha frågat något annat än hur långt en åker i kris, för givetvis åker de flesta så långt som behövs.
För min del är bilkörning mitt näst sista alternativ för att förflytta mig (flyg det sista, det undviker jag). Av miljöskäl. Jag skulle inte utöva en hobby som krävde särskilt mycket bilkörning. Jag ser det som att jag har misslyckats med logistiken när jag behöver bil för att klara något.Jag inser ju när jag läser alla svar att jag skulle ha frågat något annat än hur långt en åker i kris, för givetvis åker de flesta så långt som behövs.
Beror på hobby. Tänker en hobby som typ 2-3 gånger i veckan kanske en timme?Jag inser ju när jag läser alla svar att jag skulle ha frågat något annat än hur långt en åker i kris, för givetvis åker de flesta så långt som behövs.
2-3 gånger per år: 284kmJag inser ju när jag läser alla svar att jag skulle ha frågat något annat än hur långt en åker i kris, för givetvis åker de flesta så långt som behövs.
Jag kan ta ridningen som exempel. Just nu har jag 15 km till stallet, det känns okej nära och funkar att cykla om det är kris. Jag har haft två mil till medryttarhästen, också acceptabelt. Men börjar det krypa uppåt tre mil letar jag hellre upp något annat. Det känns inte okej i magen för mig att köra de sträckorna regelbundet för nöje.Jag inser ju när jag läser alla svar att jag skulle ha frågat något annat än hur långt en åker i kris, för givetvis åker de flesta så långt som behövs.