Bukefalos 28 år!

Det kom en liten fågel....

Status
Stängd för vidare inlägg.
En dag låg det ett brev i min brevlåda. Det var adresserat till mig personligen men hade ingen avsändare på baksidan, bara ett hjärta.
När jag öppnade kuvertet så låg det en pappersfågel däri. Fågeln var fullskriven med en massa kärleksfulla och fina uttryck och ord, som ”Du är en fantastisk människa!” och liknande. Men inget som avslöjade vem som hade skickat fågeln. Och inte heller kände jag igen handstilen.
Det var helt enkelt en anonym kärleksbrevduva, som någon hade sänt till mig! :love:

Vilka underbara människor det finns! Jag blev jätteglad! :) Tänk att någon har pysslat ihop denna lilla överraskning och skickat till MIG. :love: Hur otroligt gulligt är inte det?!

Jag är SÅ nyfiken på vem fågeln kommer ifrån, men det verkar inte som om någon kommer ge sig tillkänna… Jag har funderat fram och tillbaks och har några personer som är mer misstänkta än andra, men självklart kan jag ha helt fel. Fågeln har i alla fall fått en hedersplats hemma, så att jag ser den varje dag. Jag kan inte låta bli att fnissa lite och bli varm i hjärtat när jag ser den.
Kärlek!
:heart

Jag blev faktiskt så glad och upprymd av tilltaget att jag funderar på att anamma idén och skicka små anonyma kärleksfulla hälsningar till andra medmänniskor, bara på rent bus... :p:D:love:
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det finns vissa människor som framkallar mina sämre sidor. Människor som får mig att bli någon jag inte vill vara. Jag skulle så oerhört...
Svar
0
· Visningar
1 145
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag fortsatte fundera lite på det där med var känslan av osäkerhet över om jag är omtyckt eller ej kommer ifrån. Och det spann mig...
Svar
0
· Visningar
449
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Börja rida

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp