Det omvinklade bäckenet...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Det omvinklade bäckenet...

jag hade velat ha linjer inritat på min på " vinklar o vrår"

Suveränt, jag har alla mina böcker hemma (hade sett lite konstigt ut på jobbet om jag suttit med all hästlitteratur nära till hands :D).

Kan kännas skönt att veta att alla menar samma sak (ofta blir det ju någon förbistring i diskussionen för att man inte kan få fram vad den andre menar...)

Ja det verkar ju redan finnas en tråd som liknar denna. Behövs ju inte två.

Kanske ska be moderatorerna att sammanfoga våra två!!! Vi startade ju dem samtidigt också :)

Skrev att de kunde ta bort min för ett tag sen. Den är ju ändå så seg av någon anledning... :angel:

Vad menar du?? Klart man kan ta dom där strecken på allvar:angel:

Jo det hade ju varit mer intressant såklart att rita på dom innan, men nu kan ju inte jag göra det eftersom jag inte har tillgång till min häst på ett tag:crazy:
I´ll be back ;)

*Knapplån*

För att ingen ska anse att jag som moderator tar mig för stora friheter, vill jag meddela att Lickety idag har mejlat mig och bett mig att radera denna tråd. Detta pga att det redan finns en liknande tråd här på dressyr.

Eftersom Lickety ändå har fått en del svar i tråden, låser jag den och ber er att fortsätta de intressanta diskussionerna i den andra tråden.

Mvh

IngelaH
moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Vad tror ni, kommer AI bli våra framtida domare inom dressyren? Hur långt bort tror ni att det ligger? Kommer vi ha både AI och vanliga... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 537
Senast: skiesabove
·
Gnägg Startar nu en allmän tråd om chat gpt😅 Vet att det har varit många andra sådana här men alla har känts hyfsat specifika? Ingen bara... 2
Svar
25
· Visningar
995
Senast: Edla
·
Avel Här är tråden med födelseannonser för årets föl. Skriv gärna ras och stam för det är många intresserade av, och lägg ut en bild. Detta...
Svar
0
· Visningar
206
Senast: Görel
·
Dressyr Jag funderar på att köpa en häst för att börja tävla dressyr. Äger just nu en Holsteiner som är sjukt fin i dressyren, men går tyvärr på... 2
Svar
30
· Visningar
2 024
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31