Det som "alla andra" verkar kunna

Jag uppfattade det inte heller så. Utan mer som något skoj. Jag tycker t ex att det är HELT fel att koka upp vatten först och lägga i potatis sen. Potatisen ska läggas i kallt vatten. Men slutresultatet blir samma.

När det gäller ris så vill jag att det ska klubba. Ju klistrigare desto godare. Då funkar det sämre att koka i mycket vatten. De gånger jag vill ha ris som inte klistrar så spelar det ingen roll.

Tur att någon uppfattade min sarkastiska underton. :p
 
Folk som lyckas ha vita SKOR är ett ännu större mysterium! :confused:O_o:nailbiting: Hur i hela friden går man egentligen utan att få smuts på skorna, och var?

Jag hade ett par vita skor när jag jobbade som städare på sjukhuset. Gick bara inomhus och det var inte särskilt smutsigt (ett sjukhus som städas dagligen liksom). Efter typ en vecka var skorna smutsgrå! Hopplöst!
 
*räcker upp en hand!* Går för det allra mesta i vita skor, om det inte är snö/isunderlag, då är det rejäla kängor.

Men ja, vill man ha vita skor så sköter man dem med skovård. Alternativt har man 8 olika par men vita skor i skoskåpet. ( :o )

Alternativt har ni vitaskormänniskor någon hemlig superpower som gör att ni seglar lite snyggt en liten bit ovanför marken, för jag kan då inte ens gå över gatan utan att ett par nya, vita tennisskor ser använda ut (och det får de tydligen inte, när man har vita skor. Se använda ut alltså! :D).
 
Alternativt har ni vitaskormänniskor någon hemlig superpower som gör att ni seglar lite snyggt en liten bit ovanför marken, för jag kan då inte ens gå över gatan utan att ett par nya, vita tennisskor ser använda ut (och det får de tydligen inte, när man har vita skor. Se använda ut alltså! :D).

Singoalla har skrivit om vita skor nångång! Hon kan, hon.
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Jag kan inte vara social med folk på ett avslappnat sätt. Kallprata går jättetrögt och känns tillgjort. Jag är kass på att förstå sociala koder, läsa mellan raderna, förstå hintar och liknande. Kan inte skaffa vänner eller kompisar, folk förblir bara bekanta. De få vänner jag har haft har jag inte lyckats behålla. Jag liksom glömmer bort folk när de inte finns i min omedelbara närhet.
 
Hjula!
Inte ens som barn kunde jag hjula. Stå på händer är inga problem, jag gjorde till och med volter som barn, men jag kan inte hjula. Flera av mina vänner kan även nu i vuxen ålder hjula trots att de inte gjort det på typ 30 år.
Jag kan hjula men inte stå på händer. Har aldrig kunnat. Handlederna och armbågarna bara viker sig.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp