Bukefalos 28 år!

Det var den dagen det

Efter samtalet med af i morse så gick jag en promenad och sen åkte jag in till byn för att träffa psykologen. Efteråt var jag till apoteket och sen handlade jag mat. På väg därifrån insåg jag att jag inte skulle orka laga mat när jag kom hem så jag åt ute. När jag kom hem matade jag katterna och plockade upp matvarorna.

Sen borde jag ha startat vedspisen eftersom det var kallt i huset. Men jag orkade inte utan gick och la mig i sängen i stället. Och där är jag kvar. Orken räckte inte längre.

Men snart kanske jag orkar starta vedspisen.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Ja, man får ju det. Men jag kommer väl dessvärre inte att somna, trots att jag känner mig trött. La mig dock i sängen när jag kom hem...
Svar
0
· Visningar
354
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok När jag var ung så samlade jag på ordspråk och citat. En av dessa var: Alla dessa dagar som kom och gick Inte visste jag att de var...
Svar
16
· Visningar
1 713
Senast: Wille
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Den 7 Februari 2023 ändrade jag mitt liv för alltid. Jag gick upp för en bro som en man kom ner som kvinna. Det var en ganska kall...
15 16 17
Svar
327
· Visningar
43 928
  • Artikel
Dagbok Idag har jag hunnit med mycket ;) Ponnyn har ridits. åkte till ridhuset då ridbanan är stelfrusen och hoppade lite, hon var lite spänd...
Svar
0
· Visningar
362
Senast: Coras star
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp