Jag äger ingen släpvagn. I stället kan jag låna gratis på ett ställe. Men nu har det uppstått en situation då det blir svårt att låna. Stället jag lånar på stänger fyra eller fem och jag skulle behöva låna släpet på kvällen. Tidigare i sådana lägen har jag lämnat tillbaka när de öppnar dagen efter, men nu jobbar ju jag tidiga mornar. De har inte öppet så tidigt som jag skulle behöva lämna tillbaka släpet. Jäkla skit också. Så jag kan helt enkelt inte låna släpet för jag kan inte lämna tillbaka när de har öppet. Tror inte man får låna ett helt dygn så man lämnar tillbaka innan de stänger dagen efter.

Så jag kan antingen inte få hem det jag vill få hem, eller så får jag fråga grannen om deras släp. Minns dock inte om den har grindar. Jag behöver det eftersom det är löshö jag ska köra. Men jag vill inte fråga grannen.
 

Personligen hade jag frågat släpstället om det hade gått å lösa utefter de förutsättningarna som finns. Det är inte besvärligt att fråga, snarare är det bra är släpstället ett bra ställe så finns det säkert en lösning som gynnar båda parter.

Men det får man inte veta förrän man frågat och det finns inga dumma frågor, bara fråga på. Det finns säkert en lösning. Lycka till. 😇
 

Liknande trådar

Fordon Jag har hela tiden tänkt att jag behöver en kombi för att kunna lasta vedklyv och annat skrymmande. Och rails för att kunna shoppa några...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 827
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Igår hade jag verkligen jättesvårt att somna. Jag kom nog inte till ro förrän halv tre. Och så vaknade jag tidigare än jag brukar. Pigg...
Svar
2
· Visningar
337
Senast: Rosett
·
  • Artikel
Dagbok Jag har sagt det förr. Jag har mitt drömboende. Det har allt jag önskar mig. Eller ja, jag skulle behöva ett bättre rum att slunga...
Svar
11
· Visningar
1 274
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Jag går och funderar på mitt lilla byggprojekt, men kommer inte vidare. Känner mig lat som inte kommer till skott. Samtidigt är det så...
Svar
4
· Visningar
684

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Födda -21
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp