Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visstja, jag har också börjat ta semester på min födelsedag inspirerad av @Görel! Jag fyller mitt i ett sjok av vardagar så det känns väldigt lyxigt att vara ledig dåJag har aldrig tänkt att det är min dag. Firar inte och blir aldrig firad.
Men nångång för nåt år sen läste jag @Görel att hon tog ledigt och har tänkt sen dess att det är ju något jag bör göra på min dag.
Ta semester. O kanske äta lite god thaimat eller nåt.
Jag gillar att fylla år och skulle helst gå runt med pappkrona i guld hela dagen som man hade på dagis.
Årets viktigaste dag infaller imorgon och jag ska fira den genom att terrängträna nya hästen på dan och ffa genom att äta gott på bra restaurang med ett gäng vänner på kvällen.
När mina föräldrar levde så firade vi alltid alla födelsedagar tillsammans men numera samlar jag gärna vänner för att det är en himla bra anledning helt enkelt.
Jämna födelsedagar firas gärna stort med mycket folk.![]()
Mitt jobb ger oss faktiskt en extra semesterdag för att vara lediga på vår födelsedag
Man kan ta ut den 3 månader på var sida dock, och jag tror inte det kontrolleras att du tar den för din egentliga födelsedag, utan egentligen är det bara en extra semesterdag, men det är ju en trevlig gest!