Bukefalos 28 år!

Distans med islänning

Vinur

Trådstartare
Jag är sugen på att testa lite distans med min islandshäst. Det betyder att jag måste gå med i en ridklubb eftersom svenska islandshästförbubdet inte är med i svrf.
Till saken hör att jag knappt har gjort något med "vanliga" hästar på 10 år och har ingen koll alls på ridklubbar. Kan någon föreslå en ridklubb i Göteborgsområdet som pysslar med distans, eller ge tips på var jag kan hitta sådan information.

Tack
Sara
 
Sv: Distans med islänning

Halv kl*

Jag skulle också vilja rida distans med min lilla islänning, framöver :)
Hur brukar det vara med tävlingar kring västernorrland??
 
Sv: Distans med islänning

Bara ett halvt svar på din fråga.
Men det behöver inte vara en distansklubb då är medlem i. Det går lika bra med närmsta/billigaste ridklubb som är ansluten.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 269
Senast: Sassy
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 650
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 409
Ridning Finns det fler återfallsryttare här som efter paus önskar ta upp/har tagit upp ridningen igen på "äldre dar"? Jag red mycket tills jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 050

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp