Bukefalos 28 år!

Distans med islänning

Vinur

Trådstartare
Jag är sugen på att testa lite distans med min islandshäst. Det betyder att jag måste gå med i en ridklubb eftersom svenska islandshästförbubdet inte är med i svrf.
Till saken hör att jag knappt har gjort något med "vanliga" hästar på 10 år och har ingen koll alls på ridklubbar. Kan någon föreslå en ridklubb i Göteborgsområdet som pysslar med distans, eller ge tips på var jag kan hitta sådan information.

Tack
Sara
 
Sv: Distans med islänning

Halv kl*

Jag skulle också vilja rida distans med min lilla islänning, framöver :)
Hur brukar det vara med tävlingar kring västernorrland??
 
Sv: Distans med islänning

Bara ett halvt svar på din fråga.
Men det behöver inte vara en distansklubb då är medlem i. Det går lika bra med närmsta/billigaste ridklubb som är ansluten.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 212
Senast: Sassy
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 326
Ridning Finns det fler återfallsryttare här som efter paus önskar ta upp/har tagit upp ridningen igen på "äldre dar"? Jag red mycket tills jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 029
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 663
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur valde ni uppfödare?
  • Fästingmedel på innekatt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp