ditt favorit hus/lägenhet

wtf

Trådstartare
måste finnas fler som jag, som gillar att titta på hus på internet. jag kollar gärna på sånt som man absolut inte har råd med eller som bara är väldigt konstiga (jag såg en gång ett hightech hus i sthlm som hade värsta rutschkanan från ett plan till ett annat tex).

kan vi inte länka till våra favoritobjekt? :)
 
Sv: ditt favorit hus/lägenhet

Ett hem som verkligen fastnat på hjärnan var de bilder på hemmet som TwiggyM postade i någon tråd där man skulle visa de ställen i hemmet som man var mest nöjd med. Satan vad snyggt det var!
 
Sv: ditt favorit hus/lägenhet

åh ja! det kommer jag ihåg :) hennes fina bibliotek var det va? med en röd porrsoffa :D
 
Sv: ditt favorit hus/lägenhet

Den här lägenheten har ett jättestort och jättehäftigt badrum. :D
 
Sv: ditt favorit hus/lägenhet

oh herregud!! ja där hade jag lätt velat bo!!
men sitter själva dushen i taket? fan vad coolt :)
 
Sv: ditt favorit hus/lägenhet

Fy vilket hemskt ställe!
Jättefint med alla vinklar och vrår, men var är färgen? Ser ut som en obduktionssal.
 
Sv: ditt favorit hus/lägenhet

...och hur opraktiskt är det inte med parkettgolv i köket? (Jag vet - jag har parkett i mitt kök...) Och så hålla rent allt sedan, de vita väggarna inkluderade.

Nu är iofs. lägenheten nyproducerad, så det är förmodligen tänkt att man ska måla/tapetsera själv, men ändå.
 
Sv: ditt favorit hus/lägenhet

fint :) jag har varit usel själv på att lägga ut hus, men jag ska kika lite nu inatt :)
 
Sv: ditt favorit hus/lägenhet

*kl*

I den här hästgården hade jag kunnat stoppa in några islandshästar. Lagom stort.

http://www.svenskfast.se/Templates/ObjectView.aspx?objectid=3KT3I2MV79D7SBCN

Den här herrgården hade jag inte tackat nej till:
http://w4.objektdata.se/pregen/856/OBJ28647_895134856/wp.htm

Eller om jag skulle slå på riktigt stort, så varför inte detta för endast 26 mille. Då får man förutom byggnaden massa mark och några egna öar, egna fiskevatten, stall, jaktmarker och annat smått och gott.

http://w4.objektdata.se/pregen/714/OBJ30538_952500714/wp.htm
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 043
Senast: kolblakkur
·
Skola & Jobb Nu har det vid ett par tillfällen dykt upp idén om att jag skulle kunna leda en studiecirkel i något ämne. Jag kan lite av varje, men är...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
8 489
Senast: Lobelia
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 698
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 512
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp