Bukefalos 28 år!

Ditt nick?

Kallades sussisus som liten, och använder detta på rätt många ställen.
Hunden på bilden är familjens raggsocka (dvärgschnauzer) Izor, som i april blir 11 år.
 
Den bästa avatar på temat "likna användaren" jag vet är @RedHyuuga s gamla. En sån där animefigur eller vad det heter. Man hade sett den ett tag, sedan dök hennes verkliga person upp i en bildtråd och det stämde så otroligt bra.
Du menar de här?
red_by_theredlightning-d62v5po.jpg
12625820_1185308124833365_945557677_n.jpg


Saknar fortfarande den hårfärgen..

Psst, ja det var en manga/animefigur av mig själv. ;)
 
Jag heter Jessica men har sedan jag var barn kallats för Jejje av familj och vänner. Så mitt nick är helt enkelt en kombination av dessa. Och någon avatar har jag inte ännu, som ni kanske ser. ;)

Var medlem med samma nick för ett par år sedan, men var aldrig någon aktiv skrivare (men läste mycket!). Tror att jag ev kan ha haft en bild på mig själv som avatar då.

Nu när jag tänkte ta upp bukandet igen så var jag tvungen att skapa ett nytt konto, men gamla nicket fanns ledigt. :):banana:
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok K, den nye arbetskonsulenten kom fram till mig i korridoren och frågade vad jag jobbat med och gjort tidigare. Då hen tycker att jag ger...
Svar
0
· Visningar
411
Senast: IngelaH
·
Hästvård Vi var ner i fredags till ridhuset och löshoppade små kryss, hästen river först ett hinder, sen hoppar hon nästa och när hon landar är...
Svar
16
· Visningar
863
Senast: Fibusen
·
Kläder & Bli fin Kan vi inte köra en sminktråd där vi kan fråga varann, dela med oss av tips på bra produkter etc? Jag fick tips på Buke av, tror jag...
Svar
7
· Visningar
153
Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 951
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp